Jeroen van Lier nieuwe Business director bij 2Basics
- Bureaus
- 11 jul 2021 @ 20:14
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 11 jul 2021 @ 20:14
- Sjaak Hoogkamer
Van Lier gaat samen met Ruben Houkes (oprichter) en Frieda Ulsamer de Waard (Managing Director) zorgen voor de verdere uitbouw van het bureau. In zijn rol als business director zal hij zich vooral bezighouden met de commerciële kant van het bureau.
Tot november 2020 heeft Jeroen van Lier gewerkt bij Talpa Network als brand partnerships manager. Daarvoor was hij werkzaam bij Pathé Thuis en Jean Mineur.
2Basics helpt naar eigen zeggen 'merken versterken en omzet te laten groeien, op zo’n manier dat er ook een maatschappelijke bijdrage geleverd wordt: brand, business & social impact.'
Recent lanceerde het Haarlemse bureau een samenwerking tussen de Leescoalitie en het spel Assassins Creed van Ubisoft in de strijd tegen de ontlezing van jongeren. Verder werken ze voor de Gezonde Generatie, Sanquin, Simpel, Interpolis, CZ, CPNB en Blood Centers of America.
Van Lier over zijn komst bij 2Basics: 'Na meer dan 10 jaar gewerkt te hebben bij diverse media-exploitanten was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Bij marketingbureau 2Basics krijg ik de kans om als business director het verschil te maken en betrokken te zijn bij maatschappelijke activaties en campagnes.'
Ulsamer de Waard: '2Basics maakt, ondanks corona, een mooie groei door. Naast de introductie van ons nieuwe gaming label The Space Invaders zijn we heel druk met de groei van het aantal klanten en projecten binnen 2Basics. Waarbij we ons nu nog meer kunnen focussen op maatschappelijke impact van merken. Jeroen gaat hierbij helpen ons netwerk verder uit te breiden en bijzondere samenwerkingen aan te gaan.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation