Unique herintreder HR-markt met hulp 180 Amsterdam
- Bureaus
- 13 jul 2021 @ 16:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 13 jul 2021 @ 16:05
- Sjaak Hoogkamer
Unique, onderdeel van het internationale RGF, heeft 180 Amsterdam geselecteerd om haar herintroductie in de Nederlandse markt te begeleiden. Unique werkt als HR-organisatie al bijna vijftig jaar in de markt van flexibele arbeid.
Vooral in het MKB-segment van de markt heeft Unique naar eigen zeggen een solide positie opgebouwd.
De veranderingen in de markt waren aanleiding voor een herbezinning met een nieuwe positionering tot gevolg. 180 Amsterdam heeft daarvoor een nieuwe visuele identiteit en een nieuwe campagne ontwikkeld.
Marleen Smith, Manager Marketing & Communications Unique: ‘Onze ambitie is groot en we zijn ervan overtuigd dat 180 Amsterdam hier zowel strategisch als creatief de juiste bijdrage aan gaat leveren. Wij kijken er dan ook naar uit om samen met 180 Amsterdam Unique opnieuw in de markt te zetten en verder te laten groeien.’
Marc Leurs, Strategy Director 180, ziet deze nieuwe stap van het merk als een mooie transitie die past bij de tijdsgeest van nu: ‘Vanaf dag 1 hebben we elkaar steeds weer uitgedaagd om verder te gaan dan de passende campagne. Zo ontwikkelden we samen nieuwe, innovatieve proposities die de markt in het komende jaar gaan overtuigen van de shift die Unique doormaakt.’
FOTO: heerlijkharderwijlk.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers