Amber Alert strikt BN'ers voor nieuwe campagne
- Bureaus
- 13 jan 2021 @ 11:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 13 jan 2021 @ 11:18
- Lucas Boon
Amber Alert, het landelijke vermiste kinderalarm, lanceert vandaag een nieuwe campagne genaamd 'Ik zoek mee'. De samenwerking met bekende Nederlanders als Froukje de Both, Lucille Werner en Kim-Lian van der Meij moet de burger motiveren zich aan te melden voor de ontvangst van zogenoemde Amber-alerts.
De campagne, ontwikkeld in samenwerking met PR-bureau Lewis, wordt online en outdoor uitgerold, op reclameschermen, snelwegborden, pinautomaten en in bushokjes. Momenteel zoeken twaalf miljoen Nederlanders mee naar vermiste kinderen in levensgevaar, zo laat Amber Alert weten.
Kim-Lian van der Meij, zelf moeder, zegt: 'Een kind kwijtraken is de grootste nachtmerrie van een ouder. Door hoeveel ogen zou jij willen kunnen kijken als jouw kind vermist is? Ik steun deze campagne daarom met hart en ziel.'
Frank Hoen, medeoprichter van amber Alert, zegt: 'Wanneer het leven van een vermist kind in gevaar is, telt ieder paar ogen. We zijn daarom erg blij dat bekend Nederland zijn bereik wil inzetten om aandacht te besteden aan onze campagne. Samen zorgen we ervoor dat vermiste kinderen snel weer thuiskomen.'
Jaarlijks raken er in Nederland duizenden kinderen vermist. Wanneer het leven van een vermist kind op het spel staat, wordt het Amber Alert-systeem ingezet. Van meer dan duizend keer dat het systeem is ingezet, kende 94 procent een succesvolle afloop, aldus het kinderalarm.
Ga voor meer informatie naar amber.nl/ikzoekmee.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers