VriendenLoterij: bingo mee tot morgenvroeg

VriendenLoterij: bingo mee tot morgenvroeg
  • Bureaus
  • 13 jan 2021 @ 12:04
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

VriendenLoterij Bingo heeft een nieuw spelconcept. En dat mag onder de aandacht gebracht worden, vindt ook ambassadeur Gerard Joling. Voor de gelegenheid toverde de volkszanger het nummer ‘Zing met me mee’, ook wel bekend als zijn grootste hit, uit 1994, om tot 'Bingohooo mee, tot morgenvroeg. Lekker thuis, coronaproof!'.

De zogenoemde sing-a-long-campagne, bij VriendenLoterij inhouse ontwikkeld, wordt uitgerold op televisie, radio, social media en in online video. Ook duikt mede-ambassadeur Irene Moors op in de campagne. Gerard Joling zegt: 'Het leuke is dat er ondertiteling bij de commercial zit, dus iedereen kan vanuit huis meezingen, tot morgenvroeg!'

Met het nieuwe spelconcept VriendenLoterij Bingo maken deelnemers tijdens de wekelijkse Bingotrekking kans op meerdere prijzen, waaronder de hoofdprijs van 100.000 euro. Wie deelneemt, steunt daarnaast maatschappelijke initiatieven die mensen ‘met onvoldoende middelen en mogelijkheden’ een steuntje in de rug moeten bieden. De VriendenLoterij is met de Nationale Postcode Loterij en de BankGiro Loterij onderdeel van de holding Nationale Goede Doelen Loterijen.

Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken