Mazda kiest voor Jump Retail
- Bureaus
- 27 mei 2021 @ 09:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 27 mei 2021 @ 09:54
- Lucas Boon
Retail-bureau Jump in Amsterdam gaat aan de slag met de 'marcom-activiteiten' van automerk Mazda Motor Nederland. Aan de keuze ging een pitch vooraf.
Met de keuze voor Jump geeft Mazda invulling aan zijn ambities 'voor vernieuwing in activaties en een step-up in digitalisering van de marktbewerking', in vijftig dealervestigingen verspreid over Nederland. Wunderman Thompson blijft verantwoordelijk voor de strategische merkontwikkeling en landelijke campagnes van Mazda.
Judith Fuchs, marketing communicatie manager bij Mazda, zegt: 'Mazda is een ambitieus merk met een duidelijke visie op de invulling van retail. We zochten een bureaus dat ons -en vooral de dealers- kan helpen om die ambities waar te maken. Met Jump hebben we daarvoor de juiste partner aan boord.'
De juiste benadering
Jump gaat per 1 juli aan de slag met de doorvertaling en activatie van de nationale Mazda-campagnes naar lokaal niveau. Mark de Jonge, managing director van Jump Retail, zegt: 'Mazda is een prachtig merk met veel historie en een van de meest onderscheidende positionering in de autobranche. We zijn blij en trots om voor dit iconische merk aan de slag te gaan. Daar hoort ook een intelligente en vernieuwende inrichting van de dealerdesk bij. Dus geen 'one size fits all', maar de juiste benadering per locatie en marktgebied.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers