Incentro lanceert nieuwe merkcampagne

Incentro lanceert nieuwe merkcampagne
  • Bureaus
  • 11 nov 2021 @ 14:34
  • 14658 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Incentro lanceert de nieuwe merkcampagne ‘Ready for battle’. De herpositionering is ontwikkeld in samenwerking met creative agency 180 Amsterdam.en Zigt.

Incentro wil met de opvallende boodschap onder andere laten zien dat digitalisering niet meer de toekomst is, maar nu plaatsvindt en dat de IT-dienstverlener ‘volledig uitgerust is met alle kennis en middelen voor digitaliseringsvraagstukken’. Vandaag gaat de introductie van de nieuwe merkcampagne van den hand 180 Amsterdam van start, zowel online, op radio en in print. Het mediaplan van de campagne is ontwikkeld door Zigt.

‘Incentro staat bekend om zijn opmerkelijke communicatie’

Heleen Crielaard, Marketing Director Incentro Group: ‘Incentro staat bekend om zijn opmerkelijke communicatie. Eerder al met de Ooit-campagne, die zelfs langs de snelweg te zien was. Op dit fundament willen we doorbouwen door opnieuw opvallende communicatie te lanceren, maar ook een verdieping te maken op de inhoud die aansluit op de huidige tijdsgeest. We hebben naar een positionering gezocht waarin we duidelijk willen maken waar Incentro voor staat, maar ook hoe we klanten vandaag de dag helpen met hun digitaliseringsvraagstukken.’

‘Incentro heeft een korte, maar radicale reclamehistorie’

‘Incentro heeft een korte, maar radicale reclamehistorie’, aldus Barbara Bijlard van 180 Amsterdam. ‘Een zeer aanwezige radiocampagne heeft de naamsbekendheid enorm goed gedaan. Nu brengen we meer substantie, zonder hun specifieke toon kwijt te raken. Incentro werkt voor merken die actief zijn in sterk competitieve en snel veranderende markten. Daarvoor heb je een specifiek soort consultants nodig: IT-strijders noemen we die. En dan blijken het ook nog vrolijke mensen te zijn waar je lekker mee kunt werken. Ready for Battle!’
De campagne is de komende periode te horen op radio en te zien online en in print.







Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken