Incentro lanceert nieuwe merkcampagne
- Bureaus
- 11 nov 2021 @ 14:34
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 11 nov 2021 @ 14:34
- Nanny Kuilboer
Incentro lanceert de nieuwe merkcampagne ‘Ready for battle’. De herpositionering is ontwikkeld in samenwerking met creative agency 180 Amsterdam.en Zigt.
Incentro wil met de opvallende boodschap onder andere laten zien dat digitalisering niet meer de toekomst is, maar nu plaatsvindt en dat de IT-dienstverlener ‘volledig uitgerust is met alle kennis en middelen voor digitaliseringsvraagstukken’. Vandaag gaat de introductie van de nieuwe merkcampagne van den hand 180 Amsterdam van start, zowel online, op radio en in print. Het mediaplan van de campagne is ontwikkeld door Zigt.
‘Incentro staat bekend om zijn opmerkelijke communicatie’
Heleen Crielaard, Marketing Director Incentro Group: ‘Incentro staat bekend om zijn opmerkelijke communicatie. Eerder al met de Ooit-campagne, die zelfs langs de snelweg te zien was. Op dit fundament willen we doorbouwen door opnieuw opvallende communicatie te lanceren, maar ook een verdieping te maken op de inhoud die aansluit op de huidige tijdsgeest. We hebben naar een positionering gezocht waarin we duidelijk willen maken waar Incentro voor staat, maar ook hoe we klanten vandaag de dag helpen met hun digitaliseringsvraagstukken.’
‘Incentro heeft een korte, maar radicale reclamehistorie’
‘Incentro heeft een korte, maar radicale reclamehistorie’, aldus Barbara Bijlard van 180 Amsterdam. ‘Een zeer aanwezige radiocampagne heeft de naamsbekendheid enorm goed gedaan. Nu brengen we meer substantie, zonder hun specifieke toon kwijt te raken. Incentro werkt voor merken die actief zijn in sterk competitieve en snel veranderende markten. Daarvoor heb je een specifiek soort consultants nodig: IT-strijders noemen we die. En dan blijken het ook nog vrolijke mensen te zijn waar je lekker mee kunt werken. Ready for Battle!’
De campagne is de komende periode te horen op radio en te zien online en in print.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation