Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep wasmiddel
- Bureaus
- 16 mei 2022 @ 08:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 mei 2022 @ 08:18
- Michiel van Zaane
Robijn lanceert Stip en Streep, een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen. In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Stip en Streep in Nederland introduceert.
Nederlanders wassen heel bewust en scheiden vaak de witte-, donkere-, wollen- en kleurenwas. Als het gaat om gekleurde stoffen met witte elementen is dat niet altijd even makkelijk. Wit wordt snel vaal en patronen vervagen. Volgens Robijn zorgt Stip en Streep er voor dat witte elementen in gekleurde kleding worden beschermd en blijven stralen.
Frederik Pot, creative lead Born05: ‘Het leven zit vol met vrolijke patronen. En die maken het leven leuker. Dankzij Stip en Streep van Robijn gaan we ze vaker zien. Niet alleen in je eigen garderobe, maar ook op straat. Dat is de basisgedachte van de campagne. De zekerheid die het product biedt en het plezier dat het oplevert. Maak je geen zorgen, geniet van al die vrolijkheid. En als je dat doet, dan zie je overal opeens patronen.’
Satish Oemraw, Brand manager Robijn NL: ‘Het is onze missie om mensen dagelijks kleine geluksmomentjes te bezorgen en met zorg en aandacht hun kleding langer mooi te houden. De campagne die Born05 heeft gemaakt is helemaal Robijn: kleurrijk, er valt heel veel te zien en geeft je het vertrouwen om te genieten van je kleding, in stippen én strepen.’
De campagne is vanaf 16 mei 2022 te zien op tv, online en social media. De video is hier te bekijken.
Credits:
Opdrachtgever: Unilever - Robijn: Satish Oemraw, Fleur Polman, Frederike van der Meer
Bureau: Born05, Utrecht
Productiemaatschappij: Caviar
Regie: Sidney van Wichelen
Muziek: Jochem Weierink
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

