Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep wasmiddel
- Bureaus
- 16 mei 2022 @ 08:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 mei 2022 @ 08:18
- Michiel van Zaane
Robijn lanceert Stip en Streep, een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen. In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Stip en Streep in Nederland introduceert.
Nederlanders wassen heel bewust en scheiden vaak de witte-, donkere-, wollen- en kleurenwas. Als het gaat om gekleurde stoffen met witte elementen is dat niet altijd even makkelijk. Wit wordt snel vaal en patronen vervagen. Volgens Robijn zorgt Stip en Streep er voor dat witte elementen in gekleurde kleding worden beschermd en blijven stralen.
Frederik Pot, creative lead Born05: ‘Het leven zit vol met vrolijke patronen. En die maken het leven leuker. Dankzij Stip en Streep van Robijn gaan we ze vaker zien. Niet alleen in je eigen garderobe, maar ook op straat. Dat is de basisgedachte van de campagne. De zekerheid die het product biedt en het plezier dat het oplevert. Maak je geen zorgen, geniet van al die vrolijkheid. En als je dat doet, dan zie je overal opeens patronen.’
Satish Oemraw, Brand manager Robijn NL: ‘Het is onze missie om mensen dagelijks kleine geluksmomentjes te bezorgen en met zorg en aandacht hun kleding langer mooi te houden. De campagne die Born05 heeft gemaakt is helemaal Robijn: kleurrijk, er valt heel veel te zien en geeft je het vertrouwen om te genieten van je kleding, in stippen én strepen.’
De campagne is vanaf 16 mei 2022 te zien op tv, online en social media. De video is hier te bekijken.
Credits:
Opdrachtgever: Unilever - Robijn: Satish Oemraw, Fleur Polman, Frederike van der Meer
Bureau: Born05, Utrecht
Productiemaatschappij: Caviar
Regie: Sidney van Wichelen
Muziek: Jochem Weierink
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing