Merkenbouwers (niet ouder dan 32) gezocht! Nomineren kan tot donderdag 2 maart!
- Bureaus
- 27 feb 2023 @ 10:04
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardsMarketing
- 27 feb 2023 @ 10:04
- Nanny Kuilboer
SAN en mediapartner MarketingTribune zijn op zoek naar Next Merkenbouwers: jonge talenten die een aanmoediging en waardering verdienen. Nomineren kan tot 2 maart 2023.
Iedereen mag nomineren, dus ken jij een talent dat deze titel absoluut verdient, stuur dan een mailtje met een korte motivatie en de gegevens (naam, geboortedatum en contactgegevens van de kandidaat) naar info@sanaccent.nl.
Criteria SAN Next Merkenbouwer
Criteria:
- maximaal 32 jaar oud
- minimaal drie jaar relevante werkervaring op marcom-gebied
- werkzaam bij een adverteerder in Nederland
Jury SAN Next Merkenbouwer 2022
In twee juryrondes bepaald de deskundige vakjury onder leiding van René Repko welk talent zich Next Merkenbouwer 2022 mag noemen. De jury bestaat uit: Anouk van Huissteden, Senior Brand Manager Coca-Cola & Fanta - Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience Kruidvat - Caroline van Turennout Directeur Marketing & e-commerce Zeeman - Joost de Kanter, Manager Marketing Communicatie Skoda - Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur MarketingTribune en de Next VIA Legend die medio maart bekend wordt gemaakt
Meer informatie over de SAN Next Merkenbouwer Accent vindt u hier.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

