Uitgever Zwijsen brengt ode aan alle leerkrachten van groep 3
- Bureaus
- 20 sep 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesInfluencermarketing
- 20 sep 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Zwijsen, uitgever van ‘Veilig leren lezen’, lanceert de opvolger van deze leesmethode door één specifieke leerkracht in het zonnetje te zetten. Zij vertegenwoordigt alle leerkrachten die onze kinderen leren lezen in groep 3.
Ter gelegenheid van de Dag van de Leerkracht op 5 oktober en de lancering van de opvolger van Veilig leren lezen heeft uitgever Zwijsen in samenwerking met reclamebureau LifeHunters een video geproduceerd waarin Juf Lieneke, die tot nu toe al bijna 500 kinderen heeft leren lezen, in het zonnetje wordt gezet. Zij wordt verrast door onderwijsinfluencer meester Jesper, 100 aanwezige (oud-)leerlingen en collega’s.
Mijlpaal
Denise Bruens, marketeer bij Zwijsen: ‘Een kind dat leert lezen lijkt soms zo vanzelfsprekend, maar is een enorme mijlpaal. Ik wens dan ook dat wij met deze campagne alle groep 3-leerkrachten laten zien dat wij weten hoe belangrijk ze zijn, hoe waardevol hun tijd is en dat we blij zijn dat wij ze mogen ondersteunen in dit mooie vak.’
CREDITS
Deze campagne is ontwikkeld door reclamebureau LifeHunters in opdracht van uitgeverij Zwijsen. De PR wordt verzorgd door Sabine Zurel/Creating Your Buzz uit Amsterdam. De film is in één dag tijd opgenomen met een crew van veertien man en de voorbereiding was drie maanden. De campagne wordt verspreid via de socials (Instagram, Facebook, Whatsapp), socials van Meester Jesper (Instagram, TikTok) en alle owned kanalen van Zwijsen.
Klant: Femke van der Lecq, Annemieke Smits, Joris van Roemburg, Denise Bruens
Bureau: LifeHunters
Uitvoerend producent: Dennis Roelofs
Regie: Melcher Hillman
Postproductie: Arnaud Callens
Redactie: Valerie Catul
PR: Creating Your Buzz PR, Sabine Zurel
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

