Mitsubishi ASX maakt keuzes makkelijker
- Bureaus
- 4 jul 2024 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jul 2024 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
De Europese introductiecampagne voor de nieuwe Mitsubishi ASX is het resultaat van een samenwerking tussen bureau Mad. Avenue en Mitsubishi Motors Europe.
De All the Right Choices-campagne is begin juli 2024 live gegaan en omvat onder andere tv, online video, social media en outdoor reclame.
Alex Thomas, marketing director Mitsubishi Motors Europe: ‘De campagne gaat over zelfverzekerde mensen met een avontuurlijke geest die zelfverzekerde, autonome keuzes maken. We maken per dag gemiddeld zo’n 30.000 keuzes. Sommige zijn simpel, andere wat uitdagender. Met de nieuwe Mitsubishi ASX, die Google ingebouwd heeft, worden sommige van deze beslissingen een stuk eenvoudiger.’
‘Met ‘All the Right Choices’ leggen we de nadruk op de praktische veelzijdigheid van de nieuwe Mitsubishi ASX, die perfect aansluit bij een moderne urban levensstijl,’ zegt Gert van der Kaay, creative director bij Mad. Avenue. ‘De focus ligt op het maken van keuzes en waar het toe kan leiden als je de juiste maakt. Samen met regisseur Arjen Schotel en Chev Productions hebben we een film gemaakt die daarnaast ook op optimale wijze de esthetiek en functionaliteit van de nieuwe ASX belicht. De Europese setting met de majestueuze straten rondom het Hongaarse Parlementsgebouw aan de oevers van de Donau vormde daar het perfecte decor voor.’
Het campagneconcept wordt versterkt door de exclusieve muziektrack ‘The Way I Like My Ride’, speciaal gecomponeerd door Soundsright. De lyrics zijn van Jan de Roos, bekend van de Top 2000-hit ‘The Road Ahead’ die hij jaren geleden schreef voor Mitsubishi Motors.
De Europese campagne draait in Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië, Polen, Hongarije, Oostenrijk, Portugal, Tsjechië, Roemenië, Zwitserland, Finland, Slowakije, Nederland, Zweden, Denemarken en Slovenië.
Credits
Opdrachtgever: Mitsubishi Motors Europe
Klant: Alex Thomas, Jorijn Lenssen, Alwin Houthoff, Myrthe Beulenkamp
Bureau: Mad. Avenue
Creative Director: Gert van der Kaay
Copywriter: Jan de Roos
Strategy Director: Jose Evers
Account: Daniel Kok
Productiemaatschappij: Chev Productions
Regisseur: Arjen Schotel
DOP: Sjors Mosman
Producers: Eva Wulp, Charlotte Cattel
Photographer: Gijs Spierings
Styling & Art Direction: Robin Bruinsma
Edit, VFX & Online: Maike Claessen @Chev Productions
Grading: Joppo @De Grot
CGI: Film Advertising Brands
Music & SFX: Soundsright
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

