Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne

- Bureaus
- 3 feb 2025 @ 11:15
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 feb 2025 @ 11:15
- Tamara de Vos
Meubelmerk Prominent lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Fitzroy, waarin service en expertise centraal staan. Met deze campagne wil Prominent de nadruk leggen op de klantgerichte aanpak in zijn 40 winkels verspreid over Nederland.
Het merk positioneert zijn zitexperts als sleutelfiguren binnen de winkelervaring en benadrukt de mogelijkheden voor maatwerk in de producten. Volgens Erik Warnaar, CMO van Prominent, is de keuze voor Fitzroy gemaakt vanwege hun bredere visie dan alleen een televisiecommercial. ‘Nu hebben wij een merkconstruct dat volledig full-funnel wordt uitgerold. Passend binnen de rol van elk kanaal. We zetten met deze merkcampagne onze zitexperts centraal in onze winkels en laten zien dat onze producten naar eigen smaak en maat samengesteld kunnen worden,’ aldus Warnaar.
Jur Baart, oprichter van Fitzroy, geeft aan dat de campagne is ontwikkeld volgens de Distinctive Brand Asset-filosofie. Een team van zitexperts wordt niet alleen in de winkels ingezet, maar krijgt ook een prominente rol in de online kanalen van Prominent. Daarnaast bevat de campagne een op maat gemaakte titelsong van Maryn Charlie, waarin het thema ‘relax’ subtiel wordt verwerkt.
De commercial, geregisseerd door Blue Ter Burg van Tebbernekkel, is vanaf deze week te zien op televisie. De campagne wordt verder ondersteund via print, radio, online advertising en de sociale mediakanalen van Prominent.
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
- merkcampagne
- televisiecommercial
- Fitzroy
- full-funnel
- Tebbernekkel
- Distinctive Brand Asset-filosofie
- Prominent
- maatwerk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers