Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne

- Bureaus
- 3 feb 2025 @ 11:15
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 feb 2025 @ 11:15
- Tamara de Vos
Meubelmerk Prominent lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Fitzroy, waarin service en expertise centraal staan. Met deze campagne wil Prominent de nadruk leggen op de klantgerichte aanpak in zijn 40 winkels verspreid over Nederland.
Het merk positioneert zijn zitexperts als sleutelfiguren binnen de winkelervaring en benadrukt de mogelijkheden voor maatwerk in de producten. Volgens Erik Warnaar, CMO van Prominent, is de keuze voor Fitzroy gemaakt vanwege hun bredere visie dan alleen een televisiecommercial. ‘Nu hebben wij een merkconstruct dat volledig full-funnel wordt uitgerold. Passend binnen de rol van elk kanaal. We zetten met deze merkcampagne onze zitexperts centraal in onze winkels en laten zien dat onze producten naar eigen smaak en maat samengesteld kunnen worden,’ aldus Warnaar.
Jur Baart, oprichter van Fitzroy, geeft aan dat de campagne is ontwikkeld volgens de Distinctive Brand Asset-filosofie. Een team van zitexperts wordt niet alleen in de winkels ingezet, maar krijgt ook een prominente rol in de online kanalen van Prominent. Daarnaast bevat de campagne een op maat gemaakte titelsong van Maryn Charlie, waarin het thema ‘relax’ subtiel wordt verwerkt.
De commercial, geregisseerd door Blue Ter Burg van Tebbernekkel, is vanaf deze week te zien op televisie. De campagne wordt verder ondersteund via print, radio, online advertising en de sociale mediakanalen van Prominent.
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
- Tebbernekkel
- televisiecommercial
- merkcampagne
- Prominent
- Distinctive Brand Asset-filosofie
- maatwerk
- Fitzroy
- full-funnel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

