Harder Better Stronger wordt Benelux-activatiespecialist

- Bureaus
- 29 apr 2025 @ 11:23
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 apr 2025 @ 11:23
- Kel Koenen
Het Antwerpse bureau Harder Better Stronger en het Amsterdamse Juice by Harder Better Stronger gaan voortaan samen verder onder één vlag. Met kantoren in Amsterdam en Antwerpen profileert Harder Better Stronger zich als hét merkactivatiebureau voor de gehele Benelux.
De fusie speelt in op de groeiende vraag naar geïntegreerde activaties in Nederland en België. 'Veel merken opereren Benelux-breed, maar werken met verschillende bureaus in beide landen. Of ze kiezen ervoor om één bureau te gebruiken dat samenwerkt met een onbekende partij. Dat kan leiden tot verstoringen en kwaliteitsverlies', zegt Pim van Grieken, Managing Director Benelux.
Harder Better Stronger ontwikkelt merkervaringen die direct live contact creëren tussen merken en consumenten. Van samplingcampagnes en sponsoractivaties tot festivalbelevingen en retailpromoties: bekende namen als Pepsi, Doritos, Lays, Nespresso, Carlsberg, Mars, ANWB, Nintendo, ProRail en Colgate behoren tot het klantenportfolio. 'De consument hunkert naar echte connecties met merken', stelt Dennis Schouten, Managing Director Nederland. 'Onze activaties brengen merken tot leven op plekken waar de doelgroep zich bevindt – in winkelstraten, op festivals of in het openbaar vervoer. We combineren dat met data-gedreven inzichten, zodat marketeers exact weten wat hun activatie oplevert.'
Dennis Schouten (l) en Pim van Grieken
Volgens Van Grieken onderscheidt Harder Better Stronger zich door de volledige activatieketen zelf te beheren, van strategie en creatie tot logistiek en uitvoering. 'We nemen letterlijk het merk van onze klanten in handen en zorgen dat elke live-ervaring impact maakt.'
Met de overgang naar één merknaam verstevigt Harder Better Stronger zijn positie als specialist in live merkactivatie binnen de Benelux. Schouten besluit: 'We zijn enorm enthousiast over deze nieuwe stap. Ons doel blijft onveranderd: merken laten schitteren door impactvolle live ervaringen.'
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers