[Partnerbijdrage] Brand Sounds onderzoek

  • Bureaus
  • 20 sep 2018 @ 16:38
  • Link
  • Blauw Research
    Blauw Research

    Marktonderzoekbureau in Rotterdam
    Blauw Research
  • Geen tag

Goed herkenbaar zijn is van groot belang, concludeert Byron Sharp. Toch zijn veel merken hier onverantwoord mee bezig. In het boek Building Distinctive Brand Assets lees je daar meer over.

Dit derde boek in de serie How Brands Grow, Building Distinctive Brand Assets, gaat over het belang, het kiezen en het managen van merkelementen als logo, jingle, kleur, font, storyline, etc. Een onmisbaar onderdeel van de zo cruciale mental availibility.

Specifieke aandacht gaat uit naar brand sounds. Het belang hiervan wordt naar verwachting groter. Vandaar dat wij er onderzoek naar hebben gedaan. Hoe is het gesteld met de herkenbaarheid van jingles, tunes, audio logo’s, etc. ?

Nou, niet best. Op een paar uitzonderingen na. We hebben 35 merken meegenomen in dit onderzoek waar n=1.000 mensen aan hebben meegedaan.

Download hier het gratis rapport met de belangrijkste conclusies.

 

Blauw Research

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken