[Partnerbijdrage] Brand Sounds onderzoek
- Bureaus
- 20 sep 2018 @ 16:38
- Link
-
Blauw Research
Marktonderzoekbureau in Rotterdam
Blauw Research - Geen tag
- 20 sep 2018 @ 16:38
- Blauw Research
Goed herkenbaar zijn is van groot belang, concludeert Byron Sharp. Toch zijn veel merken hier onverantwoord mee bezig. In het boek Building Distinctive Brand Assets lees je daar meer over.
Dit derde boek in de serie How Brands Grow, Building Distinctive Brand Assets, gaat over het belang, het kiezen en het managen van merkelementen als logo, jingle, kleur, font, storyline, etc. Een onmisbaar onderdeel van de zo cruciale mental availibility.
Specifieke aandacht gaat uit naar brand sounds. Het belang hiervan wordt naar verwachting groter. Vandaar dat wij er onderzoek naar hebben gedaan. Hoe is het gesteld met de herkenbaarheid van jingles, tunes, audio logo’s, etc. ?
Nou, niet best. Op een paar uitzonderingen na. We hebben 35 merken meegenomen in dit onderzoek waar n=1.000 mensen aan hebben meegedaan.
Download hier het gratis rapport met de belangrijkste conclusies.
-
Blauw Research
- Partner: Blauw Research
- Wij zijn: Marktonderzoekbureau in Rotterdam
- Website:https://www.blauw.com/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

