[Branded Content Event] 'Next generation branded content'

[Branded Content Event] 'Next generation branded content'
  • Content
  • 17 jan 2016 @ 11:30
  • 17633 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • EvenementBranded Content Event

Het thema van het Branded Content Event in 2015 was Van branded content naar brands met content en dat blijkt begin 2016 nog altijd een actueel onderwerp. De ontwikkeling van branded content is nog niet op zijn einde en neemt zelfs een steeds grotere vlucht voor merken.

Kanalen zoals video en beheerders die vloggers en YouTube-kanalen aanbieden zijn steeds meer in opkomst. Vraag blijft. Wat is nou goede (branded) content die bijdraagt aan de gestelde doelstellingen van een merk, die tegelijkertijd relevant en interessant is voor de doelgroep? Hoe belangrijk is het oprechte merkverhaal, en weet het merk welke (branded) content zijn doelgroep daadwerkelijk interessant vindt en nodig heeft? Kortom. Wat wordt de next generation (branded) content?

Boeien en binden
Moeten we meer leren van de huidige contentmakers die hun sporen verdiend hebben en die weten welke ingrediënten nodig zijn voor goede content? Moeten we meer in gesprek met deze makers om erachter te komen met welke content een merk zijn doelgroepen kan boeien en binden? Maar wie zijn de gevestigde contentmarkers? Hoe pak je het dan aan - en niet geheel onbelangrijk - met wie moet je dan samenwerken?

Tijdens het 10de Branded Content Event gaan we uitgebreid in op de ontwikkelingen in dit vakgebied en de vragen die daarbij branden. De dag wordt gestart met Joeri van den Bergh, Gen Y expert and auteur van het AMA Award winnende boek How cool brands stay hot. Van den Bergh geeft een prikkelende keynote over de verschillen en overeenkomsten tussen generaties en wat dat betekent voor het aanbieden van (branded) content. Na Van den Bergh spreekt Puck Landewe, werkzaam bij Wehkamp, over de ontwikkeling van webshop naar content brand. Landewe vertelt over de contentstrategie van Wehkamp en hoe met name wordt gekeken naar Glamour, Linda., Elle en RTL. Welke gedachte zit hierachter en wat is hun missie? We vervolgen de dag met cases, een live content pitch, de laatste onderzoeksresultaten en een afsluitende visie op contentmarketing door Cor Hospes, schrijver van De Contentbijbel.

Wie wil weten wat de next generation van (branded) content wordt is deze dag een absolute must! Meer informatie en aanmelden kan via www.brandedcontentevent.nl

Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken