TV-zender #First breidt programmering uit
- Content
- 12 aug 2016 @ 10:20
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - TelevisieVideoDigitaalContent
- 12 aug 2016 @ 10:20
- Redactie Contentmarketing
#First, een televisiezender gerund door een groep YouTubers, breidt de programmering uit. De programma's worden nu op de vrijdag tot 22:00 uur doorgetrokken. Voorheen werd er van 16:30 tot 18:00 uur uitgezonden.
De tv-zender - gericht op onder meer YouTube en entertainment - wil met de uitbreiding 'tegemoet komen aan de sterke groei in vaste kijkers bij het live-programma van #First en de kijkersvraag naar meer zendtijd.'
#NoSpang
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de contentserie Fernandes #NoSpang zal direct na de live-uitzending van #First om 18:00 uur te zien zijn. In de afleveringen gaan rappers Stepherd & Skinto en YouTuber Défano Holwijn het land in om te testen hoe '#NoSpang' (=geen stress) Nederland is. Dit wordt in de Surinaamse setting van clubhuis Waterkant besproken met gasten als Giel Beelen en Brownie Dutch en wordt muzikaal samengevat door Gerson Main.
#NoSpang is wekelijks, na uitzending op YouTube, acht weken lang te zien om 18:00 uur bij #First op Ziggo kanaal 13.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Feelgood met Disney en... 14-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

