DAF Trucks lanceert Spotify-playlist

  • Content
  • 13 jan 2020 @ 10:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

De favoriete liedjes van vrachtwagenchauffeurs wereldwijd zijn vanaf vandaag verzameld onder de 'DAF Trucker Tracks', een nieuwe playlist op streamingdienst Spotify. Het idee en concept komt van de hand van marketingbureau Merkle.

Op social media worden chauffeurs door zogenoemde trucker-influencers zoals Jelle Schouwstra opgeroepen om hun favoriete nummers in te sturen via een speciaal opgezette campagnepagina. In een videoportret vertellen de truckers het verhaal achter hun favoriete nummer en waarom dat een plek verdient in de lijst.

Roel Koppers, specialist social media bij DAF Trucks, laat weten: 'Onze trucks zijn niet alleen de favoriete werkplek van de chauffeur, maar ook vaak zijn woon- en slaapkamer. Een rit zonder muziek is voor veel chauffeurs zoiets als een truck zonder wielen.'

Download de playlist hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken