Cityguys lanceert podcastserie

Cityguys lanceert podcastserie
  • Content
  • 5 feb 2020 @ 16:30
  • 25204 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

Horecaplatform Cityguys lanceert een nieuwe podcastserie over food- en horecatrends. De eerste aflevering (met Vincent van Dijk van Hotelnacht) staat inmiddels online. Beluister 'm hier.

Foto: Jean-Paul Schaddé van Dooren, Vincent van Dijk (Hotelnacht), Steven Strijbosch en Roger Bloem.

In de podcastserie bespreken marketeers/bloggers/hamburgerverslaafden Jean-Paul Schaddé van Dooren, Roger Bloem en Steven Strijbosch de nieuwste food- en horecatrends in Nederland.

Schaddé van Dooren zegt: 'Er gebeurt op het moment zo ontzettend veel in de wereld van hospitality. Er zijn mooie verhalen te vertellen en die kunnen we nu kwijt in deze podcast. Verwacht achtergronden, ondernemersverhalen, goede en slechte ervaringen en flink veel grappen en grollen.'

In de eerste aflevering (luister onder) gaan de Cityguys in gesprek met Vincent van Dijk, bedenker en organisator van de Hotelnacht, die afgelopen weekend in Amsterdam plaatsvond. Hij sliep een aantal jaar geleden elke dag in een ander hotel en is daarnaast eigenaar van 'de Hotelkamer van de Toekomst'. De tweede aflevering (volgt nog) is met foodblogger Susam Pang.

Beluister de podcast op Spotify of Anchor.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken