Coolblue maakt betaalmethode van sinterklaasrijm

Coolblue maakt betaalmethode van sinterklaasrijm
  • Content
  • 18 nov 2021 @ 09:57
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Coolblue lanceert rond het sinterklaasfeest een nieuwe betaalmethode ‘Pay per note’. Daarmee kan de klant via een gedicht een aankoop doen.

De klant kan een cadeau uitkiezen op de website van Coolblue. Deze schrijft daarna een gedicht, inclusief het product en dan maken Sinterklaas en Pieter (Zwart red.) de winnaar bekend en verrassen diegene met het cadeau.

Er worden, volgens Coolblue zelf, vooral veel gedichten geschreven voor een Playstation 5, Dyson Supersonic, Apple AirPods, Sonos Roam en Fitbit.

Zie hieronder een selectie van ingezonden gedichten.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken