Coolblue maakt betaalmethode van sinterklaasrijm
- 18 nov 2021 @ 09:57
- Ryan Baij
Coolblue lanceert rond het sinterklaasfeest een nieuwe betaalmethode ‘Pay per note’. Daarmee kan de klant via een gedicht een aankoop doen.
De klant kan een cadeau uitkiezen op de website van Coolblue. Deze schrijft daarna een gedicht, inclusief het product en dan maken Sinterklaas en Pieter (Zwart red.) de winnaar bekend en verrassen diegene met het cadeau.
Er worden, volgens Coolblue zelf, vooral veel gedichten geschreven voor een Playstation 5, Dyson Supersonic, Apple AirPods, Sonos Roam en Fitbit.
Zie hieronder een selectie van ingezonden gedichten.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Bovag lanceert AI-presentator Bram16-07-2025
- Rotterdam speelt hoofdrol in... 15-07-2025
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers