Coolblue maakt betaalmethode van sinterklaasrijm
- 18 nov 2021 @ 09:57
- Ryan Baij
Coolblue lanceert rond het sinterklaasfeest een nieuwe betaalmethode ‘Pay per note’. Daarmee kan de klant via een gedicht een aankoop doen.
De klant kan een cadeau uitkiezen op de website van Coolblue. Deze schrijft daarna een gedicht, inclusief het product en dan maken Sinterklaas en Pieter (Zwart red.) de winnaar bekend en verrassen diegene met het cadeau.
Er worden, volgens Coolblue zelf, vooral veel gedichten geschreven voor een Playstation 5, Dyson Supersonic, Apple AirPods, Sonos Roam en Fitbit.
Zie hieronder een selectie van ingezonden gedichten.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
Laatste Nieuws
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
- Hart Voor De Zaak promoot... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes