Coolblue maakt betaalmethode van sinterklaasrijm
- 18 nov 2021 @ 09:57
- Ryan Baij
Coolblue lanceert rond het sinterklaasfeest een nieuwe betaalmethode ‘Pay per note’. Daarmee kan de klant via een gedicht een aankoop doen.
De klant kan een cadeau uitkiezen op de website van Coolblue. Deze schrijft daarna een gedicht, inclusief het product en dan maken Sinterklaas en Pieter (Zwart red.) de winnaar bekend en verrassen diegene met het cadeau.
Er worden, volgens Coolblue zelf, vooral veel gedichten geschreven voor een Playstation 5, Dyson Supersonic, Apple AirPods, Sonos Roam en Fitbit.
Zie hieronder een selectie van ingezonden gedichten.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [marketeer 239] Madelon van der Tol... 19-12-2025
- Rabobank lanceert... 15-12-2025
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

