Hema en Linda werken samen om Basics te promoten
- Content
- 7 sep 2022 @ 08:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 sep 2022 @ 08:04
- Michiel van Zaane
Met de start van de maand september, ook wel de modemaand genoemd, kondigen Linda en Hema een samenwerking aan om de Basics van Hema op een nieuwe, meer fashionable manier onder de aandacht te brengen. Linda komt met een special ‘Goed’ magazine, waarin een ode wordt gebracht aan de mode van Hema.
Omgekeerd verschijnt er een Hema magazine waarin de herfstmode op een typische Linda-manier wordt verbeeld. In Goed zijn de basics van Hema uitvergroot, worden ze in een ander licht gezet, of met een andere functie. Zo zijn er creaties gemaakt van Hema-producten, zoals een rok van douchegordijnen. Maar in deze special staat ook draagbare inspiratie, tipt Linda haar ‘favorieten’ en mogen de Hema bh’s - voor elke maat en elke vorm - niet ontbreken. Op de cover een hoofdrol voor het bestverkochte modeaccessoire van Hema; de panty.
Goed verschijnt als cadeau bij de gehele oplage van Linda.loves 9 (vanaf 20 september verkrijgbaar) én van het Linda oktober nummer, dat vanaf 21 september in de winkel ligt. De laatste is inclusief een kortingspas met 15% korting op alle Hema mode. Goed en de Linda van oktober zijn ook in een pakket te koop in de Hema winkels.
Het Hema magazine, gemaakt door de makers van Linda, wordt huis-aan-huis verspreid in een oplage van 4 miljoen, en is een doorvertaling van Goed met meer focus op de producten ligt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
Laatste Nieuws
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

