Hema en Linda werken samen om Basics te promoten

Hema en Linda werken samen om Basics te promoten
  • Content
  • 7 sep 2022 @ 08:04
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Met de start van de maand september, ook wel de modemaand genoemd, kondigen Linda en Hema een samenwerking aan om de Basics van Hema op een nieuwe, meer fashionable manier onder de aandacht te brengen. Linda komt met een special ‘Goed’ magazine, waarin een ode wordt gebracht aan de mode van Hema.

Omgekeerd verschijnt er een Hema magazine waarin de herfstmode op een typische Linda-manier wordt verbeeld. In Goed zijn de basics van Hema uitvergroot, worden ze in een ander licht gezet, of met een andere functie. Zo zijn er creaties gemaakt van Hema-producten, zoals een rok van douchegordijnen. Maar in deze special staat ook draagbare inspiratie, tipt Linda haar ‘favorieten’ en mogen de Hema bh’s - voor elke maat en elke vorm - niet ontbreken. Op de cover een hoofdrol voor het bestverkochte modeaccessoire van Hema; de panty.

Goed verschijnt als cadeau bij de gehele oplage van Linda.loves 9 (vanaf 20 september verkrijgbaar) én van het Linda oktober nummer, dat vanaf 21 september in de winkel ligt. De laatste is inclusief een kortingspas met 15% korting op alle Hema mode. Goed en de Linda van oktober zijn ook in een pakket te koop in de Hema winkels.

Het Hema magazine, gemaakt door de makers van Linda, wordt huis-aan-huis verspreid in een oplage van 4 miljoen, en is een doorvertaling van Goed met meer focus op de producten ligt.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken