Havas+Lemz lanceert Havas Play

- Content
- 22 mrt 2023 @ 07:58
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 mrt 2023 @ 07:58
- Michiel van Zaane
Het branded content- en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit nieuwe label bouwt relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur
Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluiten bij mensen op plekken waar hun passies tot leven komen, leidt tot meer betrokkenheid en voorkeur. Samenwerking met Play geeft merken ook toegang tot het Vivendi netwerk. Vivendi biedt een wereld aan IP op het gebied van muziek, film, games, uitgevers en samenwerking met talent uit popcultuur, kunst en media. Aangevuld met de kennis en expertise van lokale strategische partnerships.
De propositie is gebouwd rondom partnerships, influencer marketing, experiential & live events, sponsorships, social media activation & amplification, PR en branded entertainment. Het team bestaat uit: Elias Reinheimer (chief creative officer), Mira de Mönnink (director branded content and partnerships), Karen Messchaert (head of content), Fabian van den Ende (sr. creative projectmanager), Jint van den Brink (contentmanager), Maaike Taris (sr. creative strategist), Florine Dirven (creative), Remco Marinus (ecd havas lemz).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE23: 'Bever reused' van Mediahuis wint live pitch voor Bever
- BCE23: 'Lifestyle is vervangen door persoonlijke stijl'
- [Marketing the Rainbow #35a] Unilever 8: Dove, over vaderdag...
- Campagnefilm 'Eye Opener' laat kracht van cultureel divers...
- ‘Het is oké’ van Sor & Tabitha trapt campagne mentale...
- Column Onderzoek: de content paradox
Laatste Nieuws
- Podcast Show 2023:... 27-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING De Speld:... 26-05-2023
- Wecycle campagne van Stichting Open... 25-05-2023
- ‘Het is oké’ van Sor & Tabitha trapt... 24-05-2023
- [branded content] Conversational... 23-05-2023
- Campagnefilm 'Eye Opener' laat... 19-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres