Havas+Lemz lanceert Havas Play

Havas+Lemz lanceert Havas Play
  • Content
  • 22 mrt 2023 @ 07:58
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het branded content- en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit nieuwe label bouwt relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur

Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluiten bij mensen op plekken waar hun passies tot leven komen, leidt tot meer betrokkenheid en voorkeur. Samenwerking met Play geeft merken ook toegang tot het Vivendi netwerk. Vivendi biedt een wereld aan IP op het gebied van muziek, film, games, uitgevers en samenwerking met talent uit popcultuur, kunst en media. Aangevuld met de kennis en expertise van lokale strategische partnerships.

De propositie is gebouwd rondom partnerships, influencer marketing, experiential & live events, sponsorships, social media activation & amplification, PR en branded entertainment.  Het team bestaat uit: Elias Reinheimer (chief creative officer), Mira de Mönnink (director branded content and partnerships), Karen Messchaert (head of content), Fabian van den Ende (sr. creative projectmanager), Jint van den Brink (contentmanager), Maaike Taris (sr. creative strategist), Florine Dirven (creative), Remco Marinus (ecd havas lemz).



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken