Kledingmerk geeft woningisolatie weg
- Content
- 21 mrt 2023 @ 10:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 mrt 2023 @ 10:48
- Michiel van Zaane
Kledingmerk Carhartt laat de woningen van vier ‘harde werkers’ isoleren. In een periode van drie weken meldden zich 3.200 kanshebbers met hun verhaal op de actiesite. Onder hen veel starters die er achter kwamen wat een klushuis in de winter betekent.
Afgelopen winter maakten ‘harde werkers’ bij Carhartt Workwear kans op gratis vloer- en spouwmuurisolatie. Dat de nood hoog is, bleek uit de meer dan 3.000 deelnemers die de moeite namen hun ijskoude verhaal te delen. Op dit moment zijn reeds drie huizen geïsoleerd, het huis van de vierde prijswinnaar is komende maand aan de beurt.
Het leek misschien een wat vreemde combinatie: een kledingmerk dat woningisolaties weggeeft. Toch was de actie van Carhartt Workwear goed uit te leggen. Marga Stehmann, verantwoordelijk voor de actie bij Carhartt: ‘Heel veel mensen hadden eind vorig jaar last van hoge energietarieven in combinatie met een slecht geïsoleerd huis. Ook onze klanten. Daar wilden we op inspringen door een deel van ons marketingbudget beschikbaar te stellen om ze uit de brand te helpen.’
Meer dan 3.000 aanmeldingen
In een periode van drie weken meldden zich 3.200 kanshebbers met hun verhaal op de actiesite. Onder hen veel starters die er achter kwamen wat een klushuis in de winter betekent. Maar ook talloze schrijnende verhalen van ijsbloemen op de ruiten binnen tot kinderkamers die niet warmer werden dan 12 graden. De isolatie werd uitgevoerd door een professioneel isolatiebedrijf. Bij de jurering en beoordeling op isoleerbaarheid bleek een groot aantal inzenders helaas niet in aanmerking te komen. Geen spouwmuren, natte kruipruimtes, huurwoningen, te oud of te nieuw.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- isolatie
- carhartt
- woning
- starters
- spouwmuur
- klushuis
- werkkleding
- energieprijs
- vloerisolatie
- winactie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
- Karvan Cevitam, Hema en Somention grote winnaars Grand Prix...
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Coca-Cola krijgt weer... 07-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

