Kledingmerk geeft woningisolatie weg
- Content
- 21 mrt 2023 @ 10:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 mrt 2023 @ 10:48
- Michiel van Zaane
Kledingmerk Carhartt laat de woningen van vier ‘harde werkers’ isoleren. In een periode van drie weken meldden zich 3.200 kanshebbers met hun verhaal op de actiesite. Onder hen veel starters die er achter kwamen wat een klushuis in de winter betekent.
Afgelopen winter maakten ‘harde werkers’ bij Carhartt Workwear kans op gratis vloer- en spouwmuurisolatie. Dat de nood hoog is, bleek uit de meer dan 3.000 deelnemers die de moeite namen hun ijskoude verhaal te delen. Op dit moment zijn reeds drie huizen geïsoleerd, het huis van de vierde prijswinnaar is komende maand aan de beurt.
Het leek misschien een wat vreemde combinatie: een kledingmerk dat woningisolaties weggeeft. Toch was de actie van Carhartt Workwear goed uit te leggen. Marga Stehmann, verantwoordelijk voor de actie bij Carhartt: ‘Heel veel mensen hadden eind vorig jaar last van hoge energietarieven in combinatie met een slecht geïsoleerd huis. Ook onze klanten. Daar wilden we op inspringen door een deel van ons marketingbudget beschikbaar te stellen om ze uit de brand te helpen.’
Meer dan 3.000 aanmeldingen
In een periode van drie weken meldden zich 3.200 kanshebbers met hun verhaal op de actiesite. Onder hen veel starters die er achter kwamen wat een klushuis in de winter betekent. Maar ook talloze schrijnende verhalen van ijsbloemen op de ruiten binnen tot kinderkamers die niet warmer werden dan 12 graden. De isolatie werd uitgevoerd door een professioneel isolatiebedrijf. Bij de jurering en beoordeling op isoleerbaarheid bleek een groot aantal inzenders helaas niet in aanmerking te komen. Geen spouwmuren, natte kruipruimtes, huurwoningen, te oud of te nieuw.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- energieprijs
- klushuis
- vloerisolatie
- winactie
- werkkleding
- spouwmuur
- woning
- starters
- carhartt
- isolatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes