Designbureau Skybox wordt onderdeel van Trimm
- Design
- 26 apr 2018 @ 12:13
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 26 apr 2018 @ 12:13
- Redactie Design
Het Amsterdamse designbureau Skybox wordt onderdeel van internetbureau Trimm. ‘Door de synergie op te zoeken, zal er meer slagkracht zijn op het gebied van identity-, brand-, UX, en visual design in combinatie met digitaal vakmanschap.’
Rogier Florijn, directeur Trimm: ‘Het aansluiten van Skybox bij de Trimm-familie is een aanvulling op one full service digital dienstverlening. Door samen aan projecten te kunnen werken, kunnen we onze klanten nog beter bedienen met meer impact op het merk door digital design.’
Skybox zal vanuit Amsterdam onder eigen naam blijven opereren. Trimm zal echter op hetzelfde adres een Amsterdamse vestiging openen en daar ook een team opbouwen.
Daniël Spaan, directeur Skybox: ‘We zijn er enorm trots op dat we ons kunnen aansluiten bij Trimm. Het geeft ons direct een springplank naar nog meer uitdagende opdrachten voor mooie merken. Daarnaast kunnen we middels deze stap onze digitale activiteiten verder, breder en grensverleggend ontplooien. De multidisciplinaire propositie van Skybox wordt hiermee enorm verstevigd. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat dit een positieve bijdrage zal leveren aan de verdere ontwikkeling van Skybox.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

