Nieuwe identiteit Yummygums door Born05

Nieuwe identiteit Yummygums door Born05
  • Design
  • 3 nov 2021 @ 08:24
  • 33461 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual idWebsite

Digital Branding agency Born05 is verantwoordelijk voor de nieuwe merkstrategie en identiteit van Yummygums.

Yummygums is sinds 2017 het eerste vitaminegummiemerk in Nederland. Het merk wil in verband met internationale groeiplannen hun positionering en herkenbaarheid versterken. Op termijn wordt de nieuwe identiteit ook doorvertaald naar de verpakkingen. Ruben Bailan, cofounder Yummigums: ‘Onze internationale ambities vragen om een versterking van zowel onze positionering als de herkenbaarheid binnen de markt. Born05 heeft ons geholpen bij het neerzetten van een nieuwe merkstrategie en visuele identiteit. Ons merk is nu toekomstbestendig en we klaar zijn om verder door te groeien.’

Vitamine-piekseizoen

De doelstelling was om voor het piekseizoen de nieuwe merkstrategie en de visuele identiteit af te ronden. Jurriaan Duivenvoorden, commercial director Born05: ‘Dat is heel goed gelukt. Yummygums is als snelgroeiend bedrijf toe aan een volgende fase binnen de merkstrategie. In deze nieuwe fase wordt het merk en de communicatie/relatie met klanten steeds belangrijker. Mede door onze ruime ervaring met zowel A-merken als start-ups en scale-ups kunnen wij merken helpen om door te groeien en de volgende stap te maken.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken