Nieuwe identiteit Yummygums door Born05
- Design
- 3 nov 2021 @ 08:24
- Link
- 
  
 Nanny Kuilboer
 Redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- Visual idWebsite
- 3 nov 2021 @ 08:24
- Nanny Kuilboer
Digital Branding agency Born05 is verantwoordelijk voor de nieuwe merkstrategie en identiteit van Yummygums.
Yummygums is sinds 2017 het eerste vitaminegummiemerk in Nederland. Het merk wil in verband met internationale groeiplannen hun positionering en herkenbaarheid versterken. Op termijn wordt de nieuwe identiteit ook doorvertaald naar de verpakkingen. Ruben Bailan, cofounder Yummigums: ‘Onze internationale ambities vragen om een versterking van zowel onze positionering als de herkenbaarheid binnen de markt. Born05 heeft ons geholpen bij het neerzetten van een nieuwe merkstrategie en visuele identiteit. Ons merk is nu toekomstbestendig en we klaar zijn om verder door te groeien.’
Vitamine-piekseizoen
De doelstelling was om voor het piekseizoen de nieuwe merkstrategie en de visuele identiteit af te ronden. Jurriaan Duivenvoorden, commercial director Born05: ‘Dat is heel goed gelukt. Yummygums is als snelgroeiend bedrijf toe aan een volgende fase binnen de merkstrategie. In deze nieuwe fase wordt het merk en de communicatie/relatie met klanten steeds belangrijker. Mede door onze ruime ervaring met zowel A-merken als start-ups en scale-ups kunnen wij merken helpen om door te groeien en de volgende stap te maken.’
- 
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




