Action benoemt Hajir Hajji tot Commercial Director

Action benoemt Hajir Hajji tot Commercial Director
  • Food-en-retail
  • 8 feb 2018 @ 09:15
  • 11433 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • WinkelenMarketingPersonalia

Per 1 maart wordt Hajir Hajji (foto) benoemd tot commercial director bij Action. Cmo René Repko vertrekt per 1 juni. Bart Raeymaekers volgt Hajji op.

Hajir werkt sinds 1997 bij Action en is directielid, verantwoordelijk voor store operations in heel Europa. In haar nieuwe functie wordt Hajji verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten binnen Action.
 
Bart Raeymaekers maakt promotie naar de functie van director store operations. Hij is van Belgische origine en sinds 2012 werkzaam bij Action. Hij werkte in België en Nederland voordat hij in september 2015 general manager van Action Frankrijk werd. Onder zijn leiding groeide Action in Frankrijk van 82 naar 337 winkels.
 
Simon Hathway, buying & merchandise director, verlaat Action per eind maart. Simon heeft sinds 2013 bij Action gewerkt en was verantwoordelijk voor belangrijke ontwikkelingen binnen Inkoop zoals direct sourcing, het toenemende aantal a-merken en de ontwikkeling van eigen merken, meldt de retailer. 'Als directielid heeft Simon een significante bijdrage geleverd aan de groei en het succes van Action in de afgelopen jaren. Zijn verantwoordelijkheden worden overgenomen door Hajir Hajji in haar functie van commercial director.'
 
Vanaf 1 maart bestaat de directie van Action uit Sander van der Laan (ceo), Frederik Lotz (cfo), Hajir Hajji (commercial director) en Joost Bous (supply chain director). Cmo René Repko gaat Action tegen zomer 2018 verlaten. Dat heeft hij begin vorige maand aan ceo Sander van der Laan laten weten. Na een overgangsperiode zal Bart Raeymaekers (director store operations) na de zomer toetreden tot de directie.
(PvWK)


     Bart Raeymaekers


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken