Champagnehuis Moët & Chandon opent pop-up hotel

  • Food-en-retail
  • 7 aug 2018 @ 09:06
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieMarketing

Onder het motto 'Explore the world of Moët & Chandon' opent het Franse champagnemerk binnenkort een pop-up verblijfplaats in een kasteel. Wie wilt mag er logeren en uitgebreid proeven, al hangt daar wel een prijskaartje aan.

Het hotel opent op 19 oktober 2018. 'Vanaf het moment dat je de Maison betreedt, zullen wij er alles aan doen om je thuis te laten voelen. Je wordt zo verwend dat je nooit meer weg wilt', belooft Moët & Chandon champagne. Wie meer wil weten of direct wil boeken, kan hier klikken en kijken. Het merk organiserert vaker feestjes met andere partijen, zoals onderstaande 'Maison' in vorig jaar in Abidjan.

Moët & Chandon is een champagnemerk uit het Franse stadje Épernay. Het merk werd opgericht in 1743 en is het grootste champagnehuis ter wereld. Moët & Chandon heeft in zijn 250-jarige bestaan een grote reputatie opgebouwd.
(PvWK)




Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken