[video] Elton John schittert in nieuwe Lewis kerst-commercial 2018
- Food-en-retail
- 15 nov 2018 @ 10:19
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenCreatieMarketing
- 15 nov 2018 @ 10:19
- Peter van Woensel Kooy
'Niet elke gave is een gift', zou je vrij vertaald kunnen zeggen. De pay off van de kerstcommercial van het Britse John Lewis & Partners staat onder een film over Elton John: de nieuwe kerstcommercial. In Engeland wedijveren de warenhuizen en retailers met emo-tv: commercials tegen de kerst waar niets op aan te merken valt. Kijk en huil mee.
Wat staat er bij Elton onder de kerstboom? We onthullen het plot niet, kijk en oordeel zelf hieronder. Komend jaar treedt publiekslieveling Elton John ook op in Nederland, tijdens zijn afscheidstoernee. Omdat in Nederland het Sinterklaas-feest nog moet beginnen, zijn we hier iets later met de kerstcommercials. De Britten barsten alvast los, een storm op sociale media ontketenend, zoals door deze. Maandag j.l. kwam concurrent Sainsbury al met een tranentrekkende schoolvoorstelling. In deze blog geeft Patrick Severein zijn visie op de voorlopige oogst. In elk geval is alleen al de soundtrack van Lewis goud, omdat 'Your Song' -ook in andere versies- gewoon een prachtnummer is.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Sainsbury
- Your Song
- concurrent
- John Lewis
- Elton John
- soundtrack
- Sainsbury
- Billy Paul
- traan
- retail
- kerstboom
- retail
- schoolvoorstelling
- oogst.
- publiekslieveling
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals altijd vroeg bij
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Oot Granola in zee met Yvette van... 08-11-2024
- Kruidvat voor tweede keer ABN Amro... 08-11-2024
- Taste of Horecava biedt ruimte... 08-11-2024
- Nieuwe stek Just Eat Takeaway en... 07-11-2024
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail... 07-11-2024
- Amal Kamar van Greetz: 'Marketing... 07-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing