[video] Sainsbury trapt af met kerstcommercial 2018
- Food-en-retail
- 12 nov 2018 @ 16:59
- Link
- 
  
 Peter van Woensel Kooy
 senior redacteur, merk-expert
 MarketingTribune
- WinkelenConcept
- 12 nov 2018 @ 16:59
- Peter van Woensel Kooy
Pak de tissues! De eerste kerstcommercial is klaar. In Engeland, waar geen Sinterklaas gevierd wordt, zijn ze net iets eerder dan hier met kerstmis. Kijk mee en oordeel zelf wat u van de Sainsbury-tvc vindt...
Er is ook al deze making of gemaakt, waarin je de 59 kinderen ontmoet die acteren in de commercial. De Sainsbury-spot is geregisseerd door Michael Gracey, die we ook kennen van The Greatest Showman. Idee is dat de kids uit heel Engeland een wervelende kerstshow voor hun ouders verzinnen. Dat levert het volgende op...: The Big Night.
(PvWK)
Sainsburykerstcommercial 2018 zie hieronder
- 
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- commercial
- kerst
- creatie
- tissue
- Sainsbury
- 2018
- tearjerker
- Michael Gracey
- show
- marketing
- kinderen
- retail
- spot
- kennen
- The Greatest Showman
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
- FrietHoes versterkt merkpositie met... 29-10-2025
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025







