Later aan Zee biedt XXL barbecue op strand voor 1250 personen
- Food-en-retail
 - 9 jul 2019 @ 09:10
 - Link
 - 
  
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieFood
 
- 9 jul 2019 @ 09:10
 - Peter van Woensel Kooy
 
Bistro & Grill Later aan Zee te Bloemendaal aan Zee is vernieuwd en biedt nu onder andere de mogelijkheid van een XXL barbecue voor maximaal 1250 personen. Het terras werd vernieuwd en is deze zomer een fijne plek is voor een lunch, borrel, diner.
Voor ieder wat wils
'Later aan Zee kenmerkt zich door haar flexibiliteit en op maat gemaakte invullingen.', stelt de vernieuwde beachclub, 'Het barbecue menu houdt rekening met verschillende dieetwensen. Er kan gekozen worden voor vlees, vis, vegetarisch of halal op de grill. Ook de bijgerechten kunnen naar wens worden afgestemd. Het eten wordt feestelijk geserveerd op een buffet en het gezelschap zit aan lange tafels. Tevens is het mogelijk om een food court opstelling te creëren met losse tafels.'
Flexibele indeling
Dankzij de multifunctionele inrichting is de binnen- en buitenruimte nu eenvoudiger op te delen. Op die manier kan je genieten van een heerlijke barbecue op het strand met je eigen gezelschap, tot 1250 personen maar liefst. 'Maar ook tijdens evenementen of sportactiviteiten op het strand is Later aan Zee de ideale partner. Samen met verschillende evenementenbureaus verzorgen wij op maat gemaakte evenementen: van zakelijke events, tot bedrijfsuitjes en familiediners', aldus de beachclub.
(PvWK)
Meer info over Bistro & Grill Later aan Zee klik hier.
- 
Peter van Woensel Kooy
 - Werkt bij: MarketingTribune
 - Functie: senior redacteur, merk-expert
 - Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
 - Profiel »
 
- Bistro & Grill
 - horeca
 - personen
 - marketing
 - XXL
 - diner
 - Later aan Zee
 - kust
 - food
 - zomer
 - lunch
 - fijne plek
 - zee
 - zee
 - 1250
 - Bloemendaal aan Zee
 - barbecue
 - borrel
 
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
 - De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
 - Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
 - MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
 - Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
 - TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
 
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
 - Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
 - Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
 - Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
 - CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
 - Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 




