Hennes vernieuwt flagshipstore op de Dam

Hennes vernieuwt flagshipstore op de Dam
  • Food-en-retail
  • 28 jan 2020 @ 13:34
  • 12544 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketing

Hennes & Mauritz, afgekort H&M, werkt vanaf 31 januari 2020 aan de vernieuwing van de winkel op de Dam. De flagshipstore, die 21 maart opnieuw haar deuren opent, krijgt een complete metamorfose.

De transformatie van de flagshipstore op de Dam is onderdeel van de investeringen van H&M om klanten in zowel de online als fysieke winkelomgeving de beste winkelervaring en inspiratie te kunnen bieden, meldt de retailketen. Meer details over de vernieuwde flagshipstore op de Dam worden later bekendgemaakt.

H&M vestigde zich in het najaar van 2010 in het bijzondere rijksmonument. De winkel werd toen met een spectaculaire projectieshow geopend.
(PvWK)


H&M filiaal Dam, Amsterdam

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken