Hennes vernieuwt flagshipstore op de Dam
- Food-en-retail
- 28 jan 2020 @ 13:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 28 jan 2020 @ 13:34
- Peter van Woensel Kooy
Hennes & Mauritz, afgekort H&M, werkt vanaf 31 januari 2020 aan de vernieuwing van de winkel op de Dam. De flagshipstore, die 21 maart opnieuw haar deuren opent, krijgt een complete metamorfose.
De transformatie van de flagshipstore op de Dam is onderdeel van de investeringen van H&M om klanten in zowel de online als fysieke winkelomgeving de beste winkelervaring en inspiratie te kunnen bieden, meldt de retailketen. Meer details over de vernieuwde flagshipstore op de Dam worden later bekendgemaakt.
H&M vestigde zich in het najaar van 2010 in het bijzondere rijksmonument. De winkel werd toen met een spectaculaire projectieshow geopend.
(PvWK)
H&M filiaal Dam, Amsterdam
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bakker Bart opent winkels op grotere... 19-09-2025
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes