Lay's lanceert online pop-up-restaurant

Lay's lanceert online pop-up-restaurant
  • Food-en-retail
  • 2 jun 2021 @ 15:20
  • 22042 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Food

Lay's lanceert in samenwerking met Uber Eats een online pop-up-restaurant waar de bezoeker zijn favoriete chips-smaak kan samenstellen en laten thuisbezorgen.

Het online restaurant -exclusief voor Amsterdammers- is slechts twee dagen geopend: morgen en vrijdag. Het menu bestaat uit drie 'iconische Lay's-smaken' die de namen van fastfoodketens KFC, Subway en Pizza Hut dragen.


De drie smaken plus verpakkingen.

De smaken vliegen de schappen uit, aldus Lay's (onderdeel van PesiCo), dus voor wie ze nog niet heeft weten te bemachtigen, biedt het zogenoemde Lay's Iconic Restaurant uitkomst. De actie is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Fitzroy.

Wie in Amsterdam woont, kan morgen en vrijdag tussen 15 en 21 uur de chipssmaken bestellen via Uber Eats. Kosten zijn €2 per zak, in de bekende verpakking van het originele gerecht.

Lucas Boon

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken