Sylvie Meis lanceert zomercollectie bij Aldi
- 20 jul 2021 @ 11:41
- Ryan Baij
Vanaf 7 augustus 2021 kunnen klanten bij alle filialen van Aldi in Nederland lingerie en pyjama’s van Sylvie Meis aanschaffen. De lijn is exclusief verkrijgbaar bij de supermarktketen.
In november vorig jaar werkte Sylvie Meis voor het eerst samen met Aldi. Deze zomer krijgt de collectie van nachtkleding en lingerie dus een vervolg. Met lichte pyjama's, luchtige kamerjassen en lingeriesetjes wordt de nadruk op vloeiende, elegante stoffen en maximaal comfort gelegd. Aldi heeft gekozen voor lichte tinten zoals roze, lichtblauw en wit, maar ook klassieke zwarte negligés en lingerie maken deel uit van de Aldi lingerielijn.
Over haar collectie bij Aldi zegt Sylvie: ‘De reacties op mijn eerste collectie bij Aldi waren echt ongelooflijk. Ik ben dan ook erg blij dat ik nu voor de tweede keer een collectie kan lanceren, waarmee ik iedere vrouw wil aanspreken. Met mijn nieuwe zomercollectie wil ik iedereen aanmoedigen om iets goeds voor zichzelf te doen en zich daar fijn bij te voelen.’
Het is niet de eerste keer dat Meis met een ondergoedlijn komt. Eerder was ze nog model voor de Hunkemoller en voor eigen kledinglijn: Sylvie flirty lingerie, alvorens zij zich afgelopen winter voor het eerst aan Aldi verbond.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
- Stephan van Ee van Specsavers AI kan... 22-10-2025
- BCG over 'agentic commerce' en de... 22-10-2025
- 'Proteïnehype waait niet snel over'22-10-2025
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes