Sylvie Meis lanceert zomercollectie bij Aldi
- 20 jul 2021 @ 11:41
- Ryan Baij
Vanaf 7 augustus 2021 kunnen klanten bij alle filialen van Aldi in Nederland lingerie en pyjama’s van Sylvie Meis aanschaffen. De lijn is exclusief verkrijgbaar bij de supermarktketen.
In november vorig jaar werkte Sylvie Meis voor het eerst samen met Aldi. Deze zomer krijgt de collectie van nachtkleding en lingerie dus een vervolg. Met lichte pyjama's, luchtige kamerjassen en lingeriesetjes wordt de nadruk op vloeiende, elegante stoffen en maximaal comfort gelegd. Aldi heeft gekozen voor lichte tinten zoals roze, lichtblauw en wit, maar ook klassieke zwarte negligés en lingerie maken deel uit van de Aldi lingerielijn.
Over haar collectie bij Aldi zegt Sylvie: ‘De reacties op mijn eerste collectie bij Aldi waren echt ongelooflijk. Ik ben dan ook erg blij dat ik nu voor de tweede keer een collectie kan lanceren, waarmee ik iedere vrouw wil aanspreken. Met mijn nieuwe zomercollectie wil ik iedereen aanmoedigen om iets goeds voor zichzelf te doen en zich daar fijn bij te voelen.’
Het is niet de eerste keer dat Meis met een ondergoedlijn komt. Eerder was ze nog model voor de Hunkemoller en voor eigen kledinglijn: Sylvie flirty lingerie, alvorens zij zich afgelopen winter voor het eerst aan Aldi verbond.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




