Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app

- Food-en-retail
- 9 apr 2024 @ 11:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 apr 2024 @ 11:10
- Michiel van Zaane
Supermarktketen Plus introduceert een nieuw platform voor plus.nl en de bijbehorende app. Het nieuwe platform bestaat uit een mix van nieuwe technologieën en nieuwe functionaliteiten.
Afgelopen periode had de retailer het druk. Behalve dat het bedrijf het nieuwe platform introduceerde, kreeg de keten de award voor de publieksprijs als beste webwinkel in de categorie supermarkten tijdens de Shopping Awards in Noordwijk.
Stephan Bosman, head of digital & e-commerce: ‘De award is een prachtige waardering van de consument voor ons als Plus, onze ondernemers en onze supermarktmanagers. De uitreiking van de award valt min of meer samen met de introductie van ons nieuwe platform. Met de groei van het aantal winkels en daarmee het aantal ophaal- en bezorgpunten, anticiperen we op een toenemende vraag naar omnichannel winkelen van zowel bestaande als nieuwe klanten van Plus. Dit nieuwe platform stelt ons in staat om in de toekomst nauwkeuriger in te spelen op hun behoeften.”
Nieuwe functionaliteiten
Arvid Nieuwsma, head of product: ‘We hebben bij deze ontwikkeling actief samengewerkt met onze ondernemers en onze klanten en op basis van hun feedback klantfunctionaliteiten opnieuw opgebouwd en geoptimaliseerd. Niet alleen de website en app zijn aan de voorkant vernieuwd maar ook diverse achterliggende systemen binnen onze IT-architectuur. Zo creëren wij een totaallandschap waarmee wij sneller onze technologie kunnen doorontwikkelen. Ons totaallandschap is daarbij gebaseerd op composable commerce.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers