Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app

- Food-en-retail
- 9 apr 2024 @ 11:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 apr 2024 @ 11:10
- Michiel van Zaane
Supermarktketen Plus introduceert een nieuw platform voor plus.nl en de bijbehorende app. Het nieuwe platform bestaat uit een mix van nieuwe technologieën en nieuwe functionaliteiten.
Afgelopen periode had de retailer het druk. Behalve dat het bedrijf het nieuwe platform introduceerde, kreeg de keten de award voor de publieksprijs als beste webwinkel in de categorie supermarkten tijdens de Shopping Awards in Noordwijk.
Stephan Bosman, head of digital & e-commerce: ‘De award is een prachtige waardering van de consument voor ons als Plus, onze ondernemers en onze supermarktmanagers. De uitreiking van de award valt min of meer samen met de introductie van ons nieuwe platform. Met de groei van het aantal winkels en daarmee het aantal ophaal- en bezorgpunten, anticiperen we op een toenemende vraag naar omnichannel winkelen van zowel bestaande als nieuwe klanten van Plus. Dit nieuwe platform stelt ons in staat om in de toekomst nauwkeuriger in te spelen op hun behoeften.”
Nieuwe functionaliteiten
Arvid Nieuwsma, head of product: ‘We hebben bij deze ontwikkeling actief samengewerkt met onze ondernemers en onze klanten en op basis van hun feedback klantfunctionaliteiten opnieuw opgebouwd en geoptimaliseerd. Niet alleen de website en app zijn aan de voorkant vernieuwd maar ook diverse achterliggende systemen binnen onze IT-architectuur. Zo creëren wij een totaallandschap waarmee wij sneller onze technologie kunnen doorontwikkelen. Ons totaallandschap is daarbij gebaseerd op composable commerce.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bakker Bart opent winkels op grotere... 19-09-2025
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes