Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app

- Food-en-retail
- 9 apr 2024 @ 11:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 apr 2024 @ 11:10
- Michiel van Zaane
Supermarktketen Plus introduceert een nieuw platform voor plus.nl en de bijbehorende app. Het nieuwe platform bestaat uit een mix van nieuwe technologieën en nieuwe functionaliteiten.
Afgelopen periode had de retailer het druk. Behalve dat het bedrijf het nieuwe platform introduceerde, kreeg de keten de award voor de publieksprijs als beste webwinkel in de categorie supermarkten tijdens de Shopping Awards in Noordwijk.
Stephan Bosman, head of digital & e-commerce: ‘De award is een prachtige waardering van de consument voor ons als Plus, onze ondernemers en onze supermarktmanagers. De uitreiking van de award valt min of meer samen met de introductie van ons nieuwe platform. Met de groei van het aantal winkels en daarmee het aantal ophaal- en bezorgpunten, anticiperen we op een toenemende vraag naar omnichannel winkelen van zowel bestaande als nieuwe klanten van Plus. Dit nieuwe platform stelt ons in staat om in de toekomst nauwkeuriger in te spelen op hun behoeften.”
Nieuwe functionaliteiten
Arvid Nieuwsma, head of product: ‘We hebben bij deze ontwikkeling actief samengewerkt met onze ondernemers en onze klanten en op basis van hun feedback klantfunctionaliteiten opnieuw opgebouwd en geoptimaliseerd. Niet alleen de website en app zijn aan de voorkant vernieuwd maar ook diverse achterliggende systemen binnen onze IT-architectuur. Zo creëren wij een totaallandschap waarmee wij sneller onze technologie kunnen doorontwikkelen. Ons totaallandschap is daarbij gebaseerd op composable commerce.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




