Topman Sanoma Belgium stapt op
- Media
- 17 dec 2013 @ 09:16
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnline
- 17 dec 2013 @ 09:16
- Redactie Media
Topman Aimé Van Hecke van Sanoma Media Belgium stapt er per direct op en verlaat het bedrijf. Hans Cools neemt de leiding van de uitgeverij tijdelijk over.
Het vertrekt van Van Hecke is 'after careful consideration and in good mutual understanding' genomen, meldt het Finse uitgeefconcern in een persbericht. Daar waar in Nederland massa-ontslagen en een uitverkoop van het portfolio werden afgedwongen, staat de Belgische tak onder ’strategische heroriëntatie’. In feite liggen daarmee alle opties open.
Van Hecke laat weten dankbaar te zijn voor de kans om Sanoma Belgium de laatste zeven jaar tot multimediaal bedrijf te kunnen helpen omvormen. Van Hecke: “Het bedrijf gaat nu een nieuwe overgangsfase in, met een strategische heroriëntatie waarbij aan de top andere managementvaardigheden vereist zijn. Ik wens de nieuwe topman Hans Cools en alle Sanoma-werknemers in België het beste.'
Lees ook terug hoe eerder Sanoma Nederland volledig op de schop is gegaan.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- België
- weg
- topman
- CEO
- strategische heroriëntatie
- Sanoma Belgium
- Sanoma
- Hans Cools
- Finland
- Aimé Van Hecke
- vertrek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

