SBS wil meer kruisbestuiving met Sanoma

- Media
- 18 mrt 2014 @ 10:51
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieMediastrategie
- 18 mrt 2014 @ 10:51
- Redactie Media
Tv-bedrijf SBS Broadcasting wil dat er meer kruisbestuiving plaatsvindt met grootaandeelhouder Sanoma. Daarom zijn er gesprekken gaande met Nu.nl en glossy Beau Monde.
Dit meldt programmadirecteur Remko van Westerloo van SBS in BNR Mediazaken. Daarnaast gaat de familiezender SBS6 zich richten op een nieuwe doelgroep, namelijk jonge vrouwen. Van Westerloo: 'We zien dat SBS6 met de dag jonger en vrouwelijker aan het worden is en dat is wenselijk omdat we vast zaten in een afgesloten doelgroep.'
De drie zenders van SBS (Net5, Veronica en SBS6) hebben een lastig jaar achter de rug: ruzie tussen Sanoma en Talpa, dalende kijkcijfers en programma’s die flopten. Ondanks dat zijn positie bij SBS6 eind vorig jaar in gevaar leek te zijn, denkt Van Westerloo dat hij aan het einde van het jaar nog steeds programmadirecteur zal zijn bij de zender. 'Ik heb momenteel het mandaat van iedereen en daar ben ik erg tevreden over.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kika Buhrmann nieuwe directeur... 30-03-2023
- Readly tekent contract met uitgever... 30-03-2023
- Magnum lanceert eerste campagne in... 30-03-2023
- GVB gunt reclame Amsterdamse trams... 30-03-2023
- Storytel Awards: Weg uit Ruinerwold... 30-03-2023
- Mediahuis Nederland breidt team... 28-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day