SBS wil meer kruisbestuiving met Sanoma

- Media
- 18 mrt 2014 @ 10:51
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieMediastrategie
- 18 mrt 2014 @ 10:51
- Redactie Media
Tv-bedrijf SBS Broadcasting wil dat er meer kruisbestuiving plaatsvindt met grootaandeelhouder Sanoma. Daarom zijn er gesprekken gaande met Nu.nl en glossy Beau Monde.
Dit meldt programmadirecteur Remko van Westerloo van SBS in BNR Mediazaken. Daarnaast gaat de familiezender SBS6 zich richten op een nieuwe doelgroep, namelijk jonge vrouwen. Van Westerloo: 'We zien dat SBS6 met de dag jonger en vrouwelijker aan het worden is en dat is wenselijk omdat we vast zaten in een afgesloten doelgroep.'
De drie zenders van SBS (Net5, Veronica en SBS6) hebben een lastig jaar achter de rug: ruzie tussen Sanoma en Talpa, dalende kijkcijfers en programma’s die flopten. Ondanks dat zijn positie bij SBS6 eind vorig jaar in gevaar leek te zijn, denkt Van Westerloo dat hij aan het einde van het jaar nog steeds programmadirecteur zal zijn bij de zender. 'Ik heb momenteel het mandaat van iedereen en daar ben ik erg tevreden over.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Global lanceert propositie voor B Corp gecertificeerde bedrijven
- Top 5-TikTok-trends: muziek-ads, tandemtoppers en XOXO-gossip
- Ruud van Os nieuwe hoofdredacteur Regionale Omroep Rijnmond
- Envison Racing en Cartoon Network creëren bewustzijn...
- OOH campagnes live te volgen via webcams
- Top 5-TikTok-trends: vakantiekriebels, met pasjes betalen en...
Laatste Nieuws
- Envison Racing en Cartoon Network... 26-05-2023
- Online bezoeken Video On Demand... 26-05-2023
- Global lanceert propositie voor B... 26-05-2023
- Lucas Goes nieuwe zakelijk directeur... 26-05-2023
- OOH campagnes live te volgen via... 23-05-2023
- Ruud van Os nieuwe hoofdredacteur... 17-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres