SBS wil meer kruisbestuiving met Sanoma
- Media
- 18 mrt 2014 @ 10:51
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieMediastrategie
- 18 mrt 2014 @ 10:51
- Redactie Media
Tv-bedrijf SBS Broadcasting wil dat er meer kruisbestuiving plaatsvindt met grootaandeelhouder Sanoma. Daarom zijn er gesprekken gaande met Nu.nl en glossy Beau Monde.
Dit meldt programmadirecteur Remko van Westerloo van SBS in BNR Mediazaken. Daarnaast gaat de familiezender SBS6 zich richten op een nieuwe doelgroep, namelijk jonge vrouwen. Van Westerloo: 'We zien dat SBS6 met de dag jonger en vrouwelijker aan het worden is en dat is wenselijk omdat we vast zaten in een afgesloten doelgroep.'
De drie zenders van SBS (Net5, Veronica en SBS6) hebben een lastig jaar achter de rug: ruzie tussen Sanoma en Talpa, dalende kijkcijfers en programma’s die flopten. Ondanks dat zijn positie bij SBS6 eind vorig jaar in gevaar leek te zijn, denkt Van Westerloo dat hij aan het einde van het jaar nog steeds programmadirecteur zal zijn bij de zender. 'Ik heb momenteel het mandaat van iedereen en daar ben ik erg tevreden over.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
- Terug in de tijd met Google Earth24-06-2025
- Advertentiemarkt Nederland groeit... 23-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers