Nina van Klaveren nieuwe hoofdredacteur CustomerFirst

Nina van Klaveren nieuwe hoofdredacteur CustomerFirst
  • Media
  • 16 apr 2020 @ 13:54
  • 15305 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Nina van Klaveren wordt de nieuwe hoofdredacteur van CustomerFirst. Zij neemt per 1 mei de functie over van François Kroes, die hoofdredacteur is geworden bij zustertitel Twinkle.

Begin 2018 startte Van Klaveren na het afronden van haar opleiding aan de School van Journalistiek in Zwolle als allround redacteur bij CustomerFirst. Sindsdien is ze verantwoordelijk geweest voor de selectie en plaatsing van online content, de invulling van social media en voor de productie van artikelen voor het magazine. Eerdere schrijfervaring deed zij onder meer op bij mediabureau Mediatic in Amsterdam.

Fijne kneepjes

‘Ik ben ontzettend vereerd dat BBP Media mij zo’n enorme kans biedt, en die grijp ik vanzelfsprekend met beide handen aan’, aldus Van Klaveren. ‘De afgelopen jaren heb ik veel mogen leren van François Kroes, die mij snel thuis liet voelen op de redactie en mij de fijne kneepjes van het vak leerde. Ik ben in ieder geval verheugd dat onze samenwerking alleen van vorm verandert, aangezien François aan het hoofd komt te staan van onze zustertitel Twinkle, vaktitel over e-commerce.’

Van Klaveren zegt uit te kijken naar de uitdaging die voor haar ligt en het bijkomende partnerschap met professionals in het vakgebied. ‘Aan mij de eervolle taak om ook nauw samen te werken met andere BBP Media-collega’s voor de mooie evenementen die bij de titel horen: het Social Service Congres, The Customer Forum en het CustomerFirst Congres. Ondanks deze nieuwe werkelijkheid is het een fijn vooruitzicht om tijdens deze evenementen in het najaar zoveel professionals weer bij elkaar te kunnen zien.’

Peter van Balsfoort, algemeen directeur BBP Media: ‘Nadat François Kroes de interne move naar Twinkle heeft gemaakt, ontstond er een nieuwe vacature als hoofdredacteur van CustomerFirst. En ook deze positie konden we intern goed invullen. Het is een grote stap voor Nina, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit haar gaat lukken.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken