Nina van Klaveren nieuwe hoofdredacteur CustomerFirst
- Media
- 16 apr 2020 @ 13:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 16 apr 2020 @ 13:54
- Sjaak Hoogkamer
Nina van Klaveren wordt de nieuwe hoofdredacteur van CustomerFirst. Zij neemt per 1 mei de functie over van François Kroes, die hoofdredacteur is geworden bij zustertitel Twinkle.
Begin 2018 startte Van Klaveren na het afronden van haar opleiding aan de School van Journalistiek in Zwolle als allround redacteur bij CustomerFirst. Sindsdien is ze verantwoordelijk geweest voor de selectie en plaatsing van online content, de invulling van social media en voor de productie van artikelen voor het magazine. Eerdere schrijfervaring deed zij onder meer op bij mediabureau Mediatic in Amsterdam.
Fijne kneepjes
‘Ik ben ontzettend vereerd dat BBP Media mij zo’n enorme kans biedt, en die grijp ik vanzelfsprekend met beide handen aan’, aldus Van Klaveren. ‘De afgelopen jaren heb ik veel mogen leren van François Kroes, die mij snel thuis liet voelen op de redactie en mij de fijne kneepjes van het vak leerde. Ik ben in ieder geval verheugd dat onze samenwerking alleen van vorm verandert, aangezien François aan het hoofd komt te staan van onze zustertitel Twinkle, vaktitel over e-commerce.’
Van Klaveren zegt uit te kijken naar de uitdaging die voor haar ligt en het bijkomende partnerschap met professionals in het vakgebied. ‘Aan mij de eervolle taak om ook nauw samen te werken met andere BBP Media-collega’s voor de mooie evenementen die bij de titel horen: het Social Service Congres, The Customer Forum en het CustomerFirst Congres. Ondanks deze nieuwe werkelijkheid is het een fijn vooruitzicht om tijdens deze evenementen in het najaar zoveel professionals weer bij elkaar te kunnen zien.’
Peter van Balsfoort, algemeen directeur BBP Media: ‘Nadat François Kroes de interne move naar Twinkle heeft gemaakt, ontstond er een nieuwe vacature als hoofdredacteur van CustomerFirst. En ook deze positie konden we intern goed invullen. Het is een grote stap voor Nina, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit haar gaat lukken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing