Nina van Klaveren nieuwe hoofdredacteur CustomerFirst
- Media
- 16 apr 2020 @ 13:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 16 apr 2020 @ 13:54
- Sjaak Hoogkamer
Nina van Klaveren wordt de nieuwe hoofdredacteur van CustomerFirst. Zij neemt per 1 mei de functie over van François Kroes, die hoofdredacteur is geworden bij zustertitel Twinkle.
Begin 2018 startte Van Klaveren na het afronden van haar opleiding aan de School van Journalistiek in Zwolle als allround redacteur bij CustomerFirst. Sindsdien is ze verantwoordelijk geweest voor de selectie en plaatsing van online content, de invulling van social media en voor de productie van artikelen voor het magazine. Eerdere schrijfervaring deed zij onder meer op bij mediabureau Mediatic in Amsterdam.
Fijne kneepjes
‘Ik ben ontzettend vereerd dat BBP Media mij zo’n enorme kans biedt, en die grijp ik vanzelfsprekend met beide handen aan’, aldus Van Klaveren. ‘De afgelopen jaren heb ik veel mogen leren van François Kroes, die mij snel thuis liet voelen op de redactie en mij de fijne kneepjes van het vak leerde. Ik ben in ieder geval verheugd dat onze samenwerking alleen van vorm verandert, aangezien François aan het hoofd komt te staan van onze zustertitel Twinkle, vaktitel over e-commerce.’
Van Klaveren zegt uit te kijken naar de uitdaging die voor haar ligt en het bijkomende partnerschap met professionals in het vakgebied. ‘Aan mij de eervolle taak om ook nauw samen te werken met andere BBP Media-collega’s voor de mooie evenementen die bij de titel horen: het Social Service Congres, The Customer Forum en het CustomerFirst Congres. Ondanks deze nieuwe werkelijkheid is het een fijn vooruitzicht om tijdens deze evenementen in het najaar zoveel professionals weer bij elkaar te kunnen zien.’
Peter van Balsfoort, algemeen directeur BBP Media: ‘Nadat François Kroes de interne move naar Twinkle heeft gemaakt, ontstond er een nieuwe vacature als hoofdredacteur van CustomerFirst. En ook deze positie konden we intern goed invullen. Het is een grote stap voor Nina, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit haar gaat lukken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

