Libelle Zomerweek dit jaar online
- Media
- 12 mei 2020 @ 09:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 12 mei 2020 @ 09:44
- Sjaak Hoogkamer
De Libelle Zomerweek, die jaarlijks 82.000 bezoekers trekt, gaat vanwege corona online. Het is meteen het eerste grote consumentenevenement dat volledig online plaats vindt en bij de mensen thuis komt.
De veiligheid en gezondheid van bezoekers, exposanten, leveranciers en medewerkers staan voorop voor de organisatie. Om er dit jaar toch een groot feest van te maken, komt er een online editie: #samenvanuithuis.
Libelle Zomerweek komt bij je thuis
Hoe kunnen bezoekers, die juist nu zo’n behoefte hebben aan ontspanning en inspiratie, tóch genieten van een heerlijk dagje uit? Dat kan tijdens de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis. Met de dagelijkse Facebook-livestream viert de Libelle Zomerweek van 14 t/m 20 mei samen met de fans een feestje thuis. Iedereen kan gratis deelnemen aan meer dan 20 inspirerende workshops, online shoppen, genieten van huiskamerconcerten van o.a. Alain Clark en Sandra van Nieuwland en nog veel meer. Op 14 mei trappen we om 14:00 uur af met de opening door Hilmar Mulder (hoofdredacteur Libelle). Het complete programma staat op www.libellezomerweek.nl.
De door bezoekers reeds gekochte kaarten voor Libelle Zomerweek blijven geldig voor 2021. Bezoekers die dan verhinderd zijn kunnen hun geld terugkrijgen. Bezoekers die een ticket hebben gekocht ontvangen hier binnenkort meer informatie over.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: discussiedansjes, Brazilian...
- Hornbach pioniert met 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en...
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- [column] Talpa en ViaplayTV samen naar de finish maar...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing