Libelle Zomerweek dit jaar online

 Libelle Zomerweek dit jaar online
  • Media
  • 12 mei 2020 @ 09:44
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

De Libelle Zomerweek, die jaarlijks 82.000 bezoekers trekt, gaat vanwege corona online. Het is meteen het eerste grote consumentenevenement dat volledig online plaats vindt en bij de mensen thuis komt.

De veiligheid en gezondheid van bezoekers, exposanten, leveranciers en medewerkers staan voorop voor de organisatie. Om er dit jaar toch een groot feest van te maken, komt er een online editie: #samenvanuithuis.

Libelle Zomerweek komt bij je thuis

Hoe kunnen bezoekers, die juist nu zo’n behoefte hebben aan ontspanning en inspiratie, tóch genieten van een heerlijk dagje uit? Dat kan tijdens de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis. Met de dagelijkse Facebook-livestream viert de Libelle Zomerweek van 14 t/m 20 mei samen met de fans een feestje thuis. Iedereen kan gratis deelnemen aan meer dan 20 inspirerende workshops, online shoppen, genieten van huiskamerconcerten van o.a. Alain Clark en Sandra van Nieuwland en nog veel meer. Op 14 mei trappen we om 14:00 uur af met de opening door Hilmar Mulder (hoofdredacteur Libelle). Het complete programma staat op www.libellezomerweek.nl.

De door bezoekers reeds gekochte kaarten voor Libelle Zomerweek blijven geldig voor 2021. Bezoekers die dan verhinderd zijn kunnen hun geld terugkrijgen. Bezoekers die een ticket hebben gekocht ontvangen hier binnenkort meer informatie over.

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken