European Para Championships en DPG Media slaan handen ineen
- Media
- 5 jun 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenKlantenEvenement
- 5 jun 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
DPG Media wordt mediapartner van de European Para Championships (EPC). Van 8 tot en met 20 augustus 2023 strijden tien verschillende parasporten in Rotterdam om het Europese kampioenschap.
Mede dankzij dit partnership zal het evenement op indrukwekkende en impactvolle wijze aan een breed publiek worden gepresenteerd.
Versterken van de positie onder sportliefhebbers
Rhian Ket, Partnership Manager van DPG Media, vertelt MarketingTribune over het belang van het partnership: 'AD is al sinds jaar en dag sportkrant nummer 1. Met een partnership als deze versterken wij onze positie onder sportliefhebbers nog verder. Daarnaast kunnen sportfans het hele jaar hun hart ophalen. AD en de regionale titels brengen het hele jaar nieuws en entertainment rondom sport. Het partnership met European Para Championships sluit hier perfect op aan.'
De komende periode wordt er via verschillende DPG-kanalen, zowel online als offline, via advertenties en content gepubliceerd om de European Para Championships bij het publiek onder de aandacht te brengen.
Inhoudelijk sterk presenteren
Jeroen Straathof, toernooidirecteur van de EPC, is eveneens enthousiast: 'Dankzij onze samenwerking met DPG Media kunnen wij parasport, en daarmee de European Para Championships, op een inhoudelijk sterke wijze presenteren aan een groot publiek. We zijn ontzettend blij met het enorme bereik van het AD, zowel in regio Rotterdam als in de rest van het land. En het onlinebereik via platforms zoals AD.nl en NU.nl. Samen zorgen we ervoor dat paratopsport de aandacht krijgt die het verdient.'
De European Para Championships is een uniek evenement dat tien verschillende parasporten samenbrengt. Atleten zullen gedurende twee weken strijden om het Europees kampioenschap in Para cycling, Para archery, Para badminton, Wheelchair tennis, Boccia, Goalball, Wheelchair basketball, Para judo, Shooting para sport en Para taekwondo. Dit multisportevenement biedt niet alleen atleten de kans om te strijden om de hoogste eer, maar ook om kwalificatiepunten of directe kwalificatie voor de Paralympische Spelen 2024 in Parijs te behalen.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- AD.nl
- NU.nl
- paratopsport
- Wheelchair tennis
- DPG Media
- regio Rotterdam
- Goalball
- EPC
- toernooidirecteur
- AD
- Para archery
- Boccia
- onlinebereik
- platforms
- Jeroen Straathof
- Para badminton
- Para cycling
- Rhian Ket
- Partnership Manager
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

