The Social Selling Company wil sales boosten

The Social Selling Company wil sales boosten
  • Online
  • 2 mrt 2017 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • DialoogMarketingautomation

Marketing- en social selling-expert Carola van der Linden en salesspecialist Wessel Berkman lanceren vandaag The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven onder meer helpt met marketing automation en social listening. ‘De behoefte aan begeleiding bij het boosten van sales in een online tijdperk is groot.’

The Social Selling Company richt zich, onder leiding van Carola van der Linden, op organisaties die ondersteuning zoeken bij het bedrijven van commercie anno 2017. Concreet wordt hulp geboden bij het inrichten van bijvoorbeeld marketing automation, social listening en het vormgeven van complete transities. Ook geeft The Social Selling Company trainingen op het gebied van social media, contentcreatie en management. ‘Het veranderende koopgedrag van de klant zorgt dat er een geheel nieuwe blueprint nodig is voor commerciële organisaties’, legt Berkman uit. ‘Het gaat echt om een revolutie, geen evolutie. Het begrip sales krijgt een nieuwe lading; als salespersoon moet je echt meerwaarde creëren. Meer dan ooit.’

Sales in de digitale wereld
Carola van der Linden, afgelopen jaren door Onalytica geroemd als (global) social selling influencer en door LinkedIn uitgeroepen tot Most Engaged Marketer: ‘De klant van vandaag is digitaal en social connected en heeft toegang tot informatie wanneer en waar hij maar wil. De klant is empowered als nooit tevoren. Dat heeft een immense impact op de activiteit van de verkoper. Het zogenaamde cold calling verliest zijn impact en is zelfs per 2018 verboden: klanten willen niet meer gestoord worden door iemand die maar weinig weet van zijn problematiek. Social selling is noodzakelijk, wil je blijven verkopen en je blijven onderscheiden op de markt.'

Social influencer Perry van Beek en social selling-specialist Jamie Shanks zijn eveneens verbonden aan The Social Selling Company.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken