The Social Selling Company wil sales boosten
- Online
- 2 mrt 2017 @ 09:30
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - DialoogMarketingautomation
- 2 mrt 2017 @ 09:30
- Redactie Online
Marketing- en social selling-expert Carola van der Linden en salesspecialist Wessel Berkman lanceren vandaag The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven onder meer helpt met marketing automation en social listening. ‘De behoefte aan begeleiding bij het boosten van sales in een online tijdperk is groot.’
The Social Selling Company richt zich, onder leiding van Carola van der Linden, op organisaties die ondersteuning zoeken bij het bedrijven van commercie anno 2017. Concreet wordt hulp geboden bij het inrichten van bijvoorbeeld marketing automation, social listening en het vormgeven van complete transities. Ook geeft The Social Selling Company trainingen op het gebied van social media, contentcreatie en management. ‘Het veranderende koopgedrag van de klant zorgt dat er een geheel nieuwe blueprint nodig is voor commerciële organisaties’, legt Berkman uit. ‘Het gaat echt om een revolutie, geen evolutie. Het begrip sales krijgt een nieuwe lading; als salespersoon moet je echt meerwaarde creëren. Meer dan ooit.’
Sales in de digitale wereld
Carola van der Linden, afgelopen jaren door Onalytica geroemd als (global) social selling influencer en door LinkedIn uitgeroepen tot Most Engaged Marketer: ‘De klant van vandaag is digitaal en social connected en heeft toegang tot informatie wanneer en waar hij maar wil. De klant is empowered als nooit tevoren. Dat heeft een immense impact op de activiteit van de verkoper. Het zogenaamde cold calling verliest zijn impact en is zelfs per 2018 verboden: klanten willen niet meer gestoord worden door iemand die maar weinig weet van zijn problematiek. Social selling is noodzakelijk, wil je blijven verkopen en je blijven onderscheiden op de markt.'
Social influencer Perry van Beek en social selling-specialist Jamie Shanks zijn eveneens verbonden aan The Social Selling Company.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- social selling
- social listening
- Wessel Berkman laal Selling Company
- The Social Selling Company
- Carola van der Linden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Schiphol digitaliseert... 12-05-2025
- Ad Alliance test Vertical... 12-05-2025
- Amsterdam lanceert eigen AI-assistent08-05-2025
- [onderzoek] Gen Z kritisch op merken... 02-05-2025
- 3D-advertenties brengen... 23-04-2025
- Influencers moeten zich opnieuw... 22-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management