The Social Selling Company wil sales boosten
- Online
- 2 mrt 2017 @ 09:30
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - DialoogMarketingautomation
- 2 mrt 2017 @ 09:30
- Redactie Online
Marketing- en social selling-expert Carola van der Linden en salesspecialist Wessel Berkman lanceren vandaag The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven onder meer helpt met marketing automation en social listening. ‘De behoefte aan begeleiding bij het boosten van sales in een online tijdperk is groot.’
The Social Selling Company richt zich, onder leiding van Carola van der Linden, op organisaties die ondersteuning zoeken bij het bedrijven van commercie anno 2017. Concreet wordt hulp geboden bij het inrichten van bijvoorbeeld marketing automation, social listening en het vormgeven van complete transities. Ook geeft The Social Selling Company trainingen op het gebied van social media, contentcreatie en management. ‘Het veranderende koopgedrag van de klant zorgt dat er een geheel nieuwe blueprint nodig is voor commerciële organisaties’, legt Berkman uit. ‘Het gaat echt om een revolutie, geen evolutie. Het begrip sales krijgt een nieuwe lading; als salespersoon moet je echt meerwaarde creëren. Meer dan ooit.’
Sales in de digitale wereld
Carola van der Linden, afgelopen jaren door Onalytica geroemd als (global) social selling influencer en door LinkedIn uitgeroepen tot Most Engaged Marketer: ‘De klant van vandaag is digitaal en social connected en heeft toegang tot informatie wanneer en waar hij maar wil. De klant is empowered als nooit tevoren. Dat heeft een immense impact op de activiteit van de verkoper. Het zogenaamde cold calling verliest zijn impact en is zelfs per 2018 verboden: klanten willen niet meer gestoord worden door iemand die maar weinig weet van zijn problematiek. Social selling is noodzakelijk, wil je blijven verkopen en je blijven onderscheiden op de markt.'
Social influencer Perry van Beek en social selling-specialist Jamie Shanks zijn eveneens verbonden aan The Social Selling Company.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- social listening
- Carola van der Linden
- Wessel Berkman laal Selling Company
- The Social Selling Company
- social selling
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes