The Social Selling Company wil sales boosten
- Online
- 2 mrt 2017 @ 09:30
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - DialoogMarketingautomation
- 2 mrt 2017 @ 09:30
- Redactie Online
Marketing- en social selling-expert Carola van der Linden en salesspecialist Wessel Berkman lanceren vandaag The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven onder meer helpt met marketing automation en social listening. ‘De behoefte aan begeleiding bij het boosten van sales in een online tijdperk is groot.’
The Social Selling Company richt zich, onder leiding van Carola van der Linden, op organisaties die ondersteuning zoeken bij het bedrijven van commercie anno 2017. Concreet wordt hulp geboden bij het inrichten van bijvoorbeeld marketing automation, social listening en het vormgeven van complete transities. Ook geeft The Social Selling Company trainingen op het gebied van social media, contentcreatie en management. ‘Het veranderende koopgedrag van de klant zorgt dat er een geheel nieuwe blueprint nodig is voor commerciële organisaties’, legt Berkman uit. ‘Het gaat echt om een revolutie, geen evolutie. Het begrip sales krijgt een nieuwe lading; als salespersoon moet je echt meerwaarde creëren. Meer dan ooit.’
Sales in de digitale wereld
Carola van der Linden, afgelopen jaren door Onalytica geroemd als (global) social selling influencer en door LinkedIn uitgeroepen tot Most Engaged Marketer: ‘De klant van vandaag is digitaal en social connected en heeft toegang tot informatie wanneer en waar hij maar wil. De klant is empowered als nooit tevoren. Dat heeft een immense impact op de activiteit van de verkoper. Het zogenaamde cold calling verliest zijn impact en is zelfs per 2018 verboden: klanten willen niet meer gestoord worden door iemand die maar weinig weet van zijn problematiek. Social selling is noodzakelijk, wil je blijven verkopen en je blijven onderscheiden op de markt.'
Social influencer Perry van Beek en social selling-specialist Jamie Shanks zijn eveneens verbonden aan The Social Selling Company.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- The Social Selling Company
- social listening
- Carola van der Linden
- social selling
- Wessel Berkman laal Selling Company
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing