Dirk introduceert eigen app

Dirk introduceert eigen app
  • Online
  • 22 jun 2018 @ 11:20
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Apps

Na een testperiode waarin een geselecteerd aantal klanten van Dirk van den Broek al kennis kon maken en feedback kon geven, is vanaf vandaag De Dirk app voor iedereen beschikbaar.

Dit nieuwe klantkanaal werkt naadloos samen met de recent vernieuwde website. De beste aanbiedingen, het vertrouwde Dirk assortiment en de mogelijkheid om vanuit de app een boodschappenlijstje aan te maken. Dit zijn maar een paar voorbeelden van de nieuwe functionaliteiten. Digital shopmanager Bart Vos: 'Onze app is een nieuw, belangrijk, kanaal waarmee we wederom inspelen op de behoefte van de klant. Met de Dirk app is Dirk altijd dichtbij en maken we boodschappen doen leuker, gemakkelijker en sneller.'

Via de productvinder kunnen producten gezocht worden. Dit kan door tekst in te typen, in te spreken of thuis de producten te scannen met de barcodescanner. Hiermee kunnen klanten gemakkelijk één of meerdere boodschappenlijstje volgens zelfgekozen thema’s maken. Niet alleen de lopende, maar ook de aanbiedingen van de komende week zijn zichtbaar. Daarnaast is het in een aantal winkels mogelijk om te zelfscannen met de Dirk app. Elk gescand artikel wordt dan automatisch afgevinkt. Afrekenen gebeurt via een betaalpaal of bij een reguliere kassa. ‘Deze app draagt niet alleen bij in de voorbereiding van het boodschappen doen. Ook tijdens het boodschappen doen kan de app gebruikt worden’, zo zegt Bart Vos. ‘Hiermee brengen we de mogelijkheden vanuit de digitale kanalen naar onze winkels.'

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken