Dirk introduceert eigen app
- Online
- 22 jun 2018 @ 11:20
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Apps
- 22 jun 2018 @ 11:20
- Redactie Online
Na een testperiode waarin een geselecteerd aantal klanten van Dirk van den Broek al kennis kon maken en feedback kon geven, is vanaf vandaag De Dirk app voor iedereen beschikbaar.
Dit nieuwe klantkanaal werkt naadloos samen met de recent vernieuwde website. De beste aanbiedingen, het vertrouwde Dirk assortiment en de mogelijkheid om vanuit de app een boodschappenlijstje aan te maken. Dit zijn maar een paar voorbeelden van de nieuwe functionaliteiten. Digital shopmanager Bart Vos: 'Onze app is een nieuw, belangrijk, kanaal waarmee we wederom inspelen op de behoefte van de klant. Met de Dirk app is Dirk altijd dichtbij en maken we boodschappen doen leuker, gemakkelijker en sneller.'
Via de productvinder kunnen producten gezocht worden. Dit kan door tekst in te typen, in te spreken of thuis de producten te scannen met de barcodescanner. Hiermee kunnen klanten gemakkelijk één of meerdere boodschappenlijstje volgens zelfgekozen thema’s maken. Niet alleen de lopende, maar ook de aanbiedingen van de komende week zijn zichtbaar. Daarnaast is het in een aantal winkels mogelijk om te zelfscannen met de Dirk app. Elk gescand artikel wordt dan automatisch afgevinkt. Afrekenen gebeurt via een betaalpaal of bij een reguliere kassa. ‘Deze app draagt niet alleen bij in de voorbereiding van het boodschappen doen. Ook tijdens het boodschappen doen kan de app gebruikt worden’, zo zegt Bart Vos. ‘Hiermee brengen we de mogelijkheden vanuit de digitale kanalen naar onze winkels.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Dirk van den Broek
- betaalpaal
- barcodescanner
- Dirk app
- productvinder
- Bart Vos
- boodschappenlijstje
- digital shopmanager
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- KPN introduceert App de Sint AI gestuurde Sinterklaaservaring...
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
- Petersen presenteert boek AI-creativiteit voor profs
- MondoMarketing bekroond tot beste online marketingbureau van...
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

