Deezer streaming-partner van The Voice

Deezer streaming-partner van The Voice
  • Sponsoring
  • 1 nov 2018 @ 15:45
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PartnershipEntertainmentMuziekTelevisieContent

Deezer gaat in zee met The Voice of Holland als officiële streamingpartner. Het negende seizoen van deze muzikale talentenjacht gaat deze vrijdag van start op RTL4. Fans kunnen online stemmen op nummers via Deezer. Het winnende lied wordt gezongen tijdens de laatste live-show.

Fans vinden nieuwe muziek van de deelnemers op Deezer, evenals exclusieve content van de show, zoals interviews en afspeellijsten van de performers. Kijkers krijgen de kans om de 55 deelnemers die de Blind Auditions doorkomen, beter te leren kennen met een individuele playlist met tien van hun lievelingsnummers.

'Deezer maakt het makkelijker voor TVOH-fans om te luisteren naar hun favoriete talenten en om ze te volgen. Ze komen dichterbij hun nieuwe favoriete artiest doordat ze via Deezer toegang krijgen tot interviews en gecureerde afspeellijst', zegt Golan Shaked, Chief Commercial Officer van Deezer.

Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer van RTL Nederland: 'Door Deezer te integreren in onze digitale kanalen, hebben we een partner gevonden die fans in staat stelt om altijd en overal muziek te luisteren van hun favoriete talenten. Samen houden we ons bezig met de behoeften van onze fans en creëren we een platform voor zowel muziek, talenten en muziekliefhebbers.'

Content en interactie

Tijdens het negende seizoen van 'The Voice of Holland' (van 2 november 2018 tot 22 februari 2019) focust Deezer in het partnerschap steeds meer op het creëren en delen van relevante content voor de fans.

Het nieuwe seizoen start op 2 november met de Blind Auditions, waarbij juryleden een rode knop indrukken om het talent te zien dat tijdens deze eerste afleveringen optreedt, waarmee ze ook laten zien dat ze het talent in hun team willen hebben. Alle content van zowel de Blind Auditions als de live-shows is exclusief beschikbaar via Deezer en The voice of Holland.

De afspeellijsten die gecureerd zijn door de talenten, worden beschikbaar gemaakt tijdens de ‘Battles’ (vanaf 21 december), waarin de artiesten het een-op-een tegen elkaar opnemen. Voor de live-shows starten (op 1 februari) zal Deezer twaalf interviews lanceren met de overgebleven talenten. Deze podcast-achtige interviews zijn een diepgaand gesprek over een nummer van hun afspeellijst, dat exclusief op Deezer beschikbaar zal zijn.

Wat voor bedrijf is Deezer?

Deezer verbindt 14 miljoen maandelijks gebruikers over de hele wereld met 53 miljoen nummers. Beschikbaar in 180 landen, geeft Deezer direct toegang tot een van de grootste en meest diverse wereldwijde muziek-catalogi op elk device. Zo is de dienst beschikbaar van smartphone tot Smart TV en van tablet tot connected car.

Deezer is de enige muziek-streamingdienst die Flow aanbiedt, een unieke mix van al je oude favorieten en nieuwe aanbevelingen in een altijd veranderende stream. Gebaseerd op een intuïtief en gepatenteerd algoritme, en gemaakt door mensen die van muziek houden, is het de enige plek om al je muziek te horen, afgewisseld met verse ontdekkingen die voor jou op maat gemaakt zijn. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken