Ziggo verlengt sponsordeal met Ajax
- Sponsoring
- 25 jun 2019 @ 11:34
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VoetbalSponsorshipMedia
- 25 jun 2019 @ 11:34
- Jeroen Mirck
Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande sponsordeal tussentijds opengebroken en met twee jaar verlengd. De vernieuwde en opgewaardeerde overeenkomst loopt tot medio 2022.
Ziggo is momenteel 4,5 jaar hoofdsponsor van Ajax. Dankzij de nieuwe verbintenis blijft de merknaam in ieder geval ook de komende 3 seizoenen op de shirts van Ajax 1 en Jong Ajax zichtbaar. Daarnaast is een optie opgenomen voor een verdere verlenging tot en met 30 juni 2024. Ziggo is tevens hoofdsponsor van Ajax eSports.
Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: 'We zijn zeer verheugd dat we minimaal tot en met 2022 verbonden blijven aan Ajax. Ziggo staat voor de beste beleving van sport en entertainment. Met ons nieuwe partnership kunnen klanten nu nog meer genieten van Ajax dan voorheen. Van unieke winacties met ultieme Ajax-belevenissen zoals de Golden Seats tot exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport. Denk daarbij aan het wekelijkse programma Inside Ajax, maar ook de live-uitzendingen van Europese voorrondes en oefenduels.'
Dankbaar voor vertrouwen
Edwin van der Sar, algemeen directeur Ajax: 'Wij zijn Ziggo erg dankbaar voor het in ons gestelde vertrouwen en de manier waarop zij als hoofdsponsor invulling geven aan onze samenwerking. Ziggo zal ook komend seizoen meerdere activiteiten en acties organiseren voor onze fans. Daarnaast kunnen supporters in heel Nederland via Ziggo Sport genieten van exclusieve Ajax-content.'
Om de vernieuwde samenwerking te vieren, hebben Ziggo en Ajax een unieke actie: heb je Ziggo, dan maak je kans op tickets voor alle thuiswedstrijden van Ajax (o.a. Johan Cruijff Schaal en de eerste thuiswedstrijd op weg naar de Champions League). Ben je klant van Ziggo én Vodafone, dan maak je kans op de beste stoelen in de Johan Cruijff ArenA. Deze zogenaamde Golden Seats bevinden zich op 2 meter van het veld en zitten pal naast de dug-out van Ajax.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
- TCL wordt wereldwijde partner van... 04-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation