Merle Weil Head of Brand Positioning bij New Growth Strategies
- Algemeen
- 20 nov 2019 @ 08:51
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaBranding
- 20 nov 2019 @ 08:51
- Nanny Kuilboer
New Growth Strategies, het nieuwe adviesbureau van TBWA, heeft Merle Weil aangesteld als Head of Brand Positioning.
Marc van Eck, oprichter en CEO New Growth Strategies: ‘Weil is een merkbouwer die ruim 20 jaar ervaring met zich meebrengt. Ze werkte bij multinationals in FMCG en retail, zoals L'Oréal, Coca-Cola en de Bijenkorf, voor marketingadviesbureau (EY)VODW en hielp als freelancer vele merken zoals Conimex, Heinz, Mentos, Doritos, Liga, KNVB en Scotch & Soda op het gebied van marketing, strategie, positionering, communicatie, media en productontwikkeling.’
Sustainable groei
Weil: ‘Ik geloof dat een sterk merk de basis vormt voor sustainable groei en het merk zowel het startpunt als de motor is van iedere onderneming. In een wereld waarin steeds meer prikkels op consumenten afkomen en de keuze groter is dan ooit tevoren, kan een merk zich onderscheiden met een scherpe positionering - en een consistente creatieve doorvertaling - die mensen raakt. Daar help ik bedrijven met veel plezier bij. Ik kijk er naar uit om binnen New Growth Strategies dit domein verder uit te bouwen en als klanten dat wensen, tevens in samenwerking met de creatieven van TBWA.’
New Growth Strategies helpt merken en bedrijven te groeien door het vinden van nieuwe manieren om waarde te creëren én te claimen. Het team van New Growth Strategies bestaat uit creatieve businessstrategen, met een focus op strategie, positionering en internal branding, desgewenst in samenwerking met TBWA voor de perfecte creatieve doorvertaling. New Growth Strategies is onder leiding van Marc van Eck en Joost van Gelder een zelfstandig bureau in het netwerk van TBWA.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers