Marcel Baas afdelingshoofd Communicatie NVWA
- Algemeen
- 27 jan 2023 @ 15:24
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 27 jan 2023 @ 15:24
- Michiel van Zaane
Marcel Baas start met ingang van 1 maart 2023 als afdelingshoofd Communicatie bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA).
Baas heeft meer dan 20 jaar kennis en ervaring op het gebied van (crisis) communicatie en positioneringsvraagstukken. Zo werkte hij als woordvoerder, manager communicatie en directeur in de publieke en private sector. Hierbij focuste hij zich op het versterken van de identiteit en het imago, het ondersteunen van verandering en vooruitgang en het managen van issues en crises voor verschillende organisaties. Op dit moment werkt Marcel als interim manager Communicatie Ruimte bij de gemeente Utrecht aan communicatievraagstukken op het gebied energietransitie, duurzame mobiliteit, wonen, gezond leefklimaat en economie. Marcel studeerde journalistiek aan de hogeschool Utrecht.
Pauline den Ambtman, directeur Strategie bij de NVWA: 'Ik ben verheugd met de komst van Marcel. Hij is een vakman met veel energie die met zijn ervaring een belangrijke bijdrage kan leveren aan de opgave van de NVWA. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij de NVWA en de afdeling Communicatie verder brengt op de al ingeslagen weg door ieder dag te laten zien waar de NVWA voor staat en waar we van zijn.'
Foto: NVWA.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Goud voor Kruidvat en AH bij Effie Awards
- De gedragsladder van Interpolis geeft maatwerk
- Nielsen Consumer Outlook 2026: zes insights voor marketeers
- Paulien Cornelisse wint NS Publieksprijs 2025
- KPN wint wereldtitel met PR-campagne ‘Stukje van mij’
- AMMA’s 2026: inzenders krijgen meer tijd en duidelijkheid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

