Oud-profvoetballer Calvin Jong-A-Pin ambassadeur Mitsubishi
- Algemeen
- 11 jan 2023 @ 15:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jan 2023 @ 15:06
- Michiel van Zaane
Voormalig voetbalprof Calvin Jong-A-Pin gaat samenwerken met Mitsubishi in Nederland. Als ambassadeur draagt hij bij aan de bekendheid en reputatie van het merk.
De Amsterdamse Calvin Jong-A-Pin voetbalde in Nederland op het hoogste niveau bij sc Heereveen en Vitesse. Waarbij hij voor Heerenveen een aantal keer mocht optreden in de Europa League. In 2007 werd hij Europees kampioen met Jong Oranje en in 2008 maakte hij deel uit van de selectie die Nederland vertegenwoordigde op de Olympische Spelen in China. In 2011 vertrok hij naar Japan. Na een moeilijke eerste fase in ‘het land van de rijzende zon’ raakte hij er echter thuis en bleef er uiteindelijk elf jaar. In die tijd leerde de profvoetballer het land, de mensen en de cultuur waarderen.
In 2022 zette Calvin een punt achter zijn voetbalcarrière en keerde terug naar Nederland. Calvins liefde voor Japan vormt de perfecte basis voor de samenwerking met Mitsubishi Motors Nederland. Hij vertelt: ‘Ik ben helemaal gewend aan Japanse kwaliteit. Dus wilde ik een Japans merk rijden. Dat was de aanleiding voor dit partnership met Mitsubishi Nederland. We gaan samen bouwen aan mooie verhalen rond het merk. Ik ben enorm blij deze rol als ambassadeur te kunnen vervullen.’ Als gezicht van Mitsubishi zal Calvin regelmatig te zien zijn in online berichten en social posts van het merk.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

