Oud-profvoetballer Calvin Jong-A-Pin ambassadeur Mitsubishi

- Algemeen
- 11 jan 2023 @ 15:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jan 2023 @ 15:06
- Michiel van Zaane
Voormalig voetbalprof Calvin Jong-A-Pin gaat samenwerken met Mitsubishi in Nederland. Als ambassadeur draagt hij bij aan de bekendheid en reputatie van het merk.
De Amsterdamse Calvin Jong-A-Pin voetbalde in Nederland op het hoogste niveau bij sc Heereveen en Vitesse. Waarbij hij voor Heerenveen een aantal keer mocht optreden in de Europa League. In 2007 werd hij Europees kampioen met Jong Oranje en in 2008 maakte hij deel uit van de selectie die Nederland vertegenwoordigde op de Olympische Spelen in China. In 2011 vertrok hij naar Japan. Na een moeilijke eerste fase in ‘het land van de rijzende zon’ raakte hij er echter thuis en bleef er uiteindelijk elf jaar. In die tijd leerde de profvoetballer het land, de mensen en de cultuur waarderen.
In 2022 zette Calvin een punt achter zijn voetbalcarrière en keerde terug naar Nederland. Calvins liefde voor Japan vormt de perfecte basis voor de samenwerking met Mitsubishi Motors Nederland. Hij vertelt: ‘Ik ben helemaal gewend aan Japanse kwaliteit. Dus wilde ik een Japans merk rijden. Dat was de aanleiding voor dit partnership met Mitsubishi Nederland. We gaan samen bouwen aan mooie verhalen rond het merk. Ik ben enorm blij deze rol als ambassadeur te kunnen vervullen.’ Als gezicht van Mitsubishi zal Calvin regelmatig te zien zijn in online berichten en social posts van het merk.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Sanquin en Kinepolis vragen horrorfans om hun bloed
- Top 100 Adverteerders 2023 van Nielsen en MarketingTribune...
- WFA start wereldwijd vervolgonderzoek naar diversiteit en...
- DOSSIER Als merk de barricades op! Hoe dan?
- One Hundred maakt van WC-bezoek rustmoment
- Onderzoek merkempathie: eerlijk en praktisch scoren best
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day