Sanquin en Kinepolis vragen horrorfans om hun bloed
- Algemeen
- 17 mrt 2023 @ 08:44
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingCampagnesMaatschappij
- 17 mrt 2023 @ 08:44
- Nanny Kuilboer
Bij de productie van de horrorfilm ‘Evil Dead Rise’ was zoveel nepbloed nodig, dat een eigen nepbloed-productielijn moest worden opgezet. Zo eenvoudig is het in het echte leven helaas niet, dus slaan Kinepolis en Sanquin de handen ineen en roepen horrorfilmfans op om bloeddonor te worden.
Kinepolis Horror Night
Aftrap van de samenwerking is de Horror Night op 21 april 2023 in 15 verschillende Kinepolis-theaters. Tijdens de Kinepolis Horror Night wordt het publiek getrakteerd op een scary ervaring in de bioscoop rondom een nieuwe horrorfilm. Compleet met schrikmomenten en horroraankleding. Op 21 april is de Horror Night extra speciaal, omdat bezoekers met behulp van horrorprops zelf een bloederig slachtoffer of juist moordlustige psychopaat kunnen spelen. Sanquin hoopt vooral mannen tussen de 18 en 25 jaar aan te spreken, want zij zijn een moeilijk bereikbare groep, die niet vaak aan bloeddonatie denken.
Voor meer informatie over Horror Night en over bloeddonorschap kunnen horrorfans terecht op sanquin.nl/kinepolis.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing