Anoesjka Aspeslagh van AH naar KLM

- Algemeen
- 15 jan 2024 @ 08:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingcommunicatiePersonalia
- 15 jan 2024 @ 08:31
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh verruilt haar positie na een flinke periode voor die van senior press officer bij KLM Royal Dutch Airlines.
Ze maakt begin dit jaar de overstap naar KLM omdat ze in een nieuwe wereld wil stappen, deelt Aspeslagh op Linkedin. Daar uitte ze al eerder haar dankbaarheid voor haar werkkring op het hoofdkantoor bij Albert Heijn.
'Waar ik dat nu volop aan het doen ben, maakt KLM het al meer dan 100 jaar mogelijk nieuwe werelden te ontdekken en mensen met elkaar te verbinden. Met 160 bestemmingen vanaf Schiphol vrienden en familie over de hele wereld te bezoeken, zakendoen en nieuwe culturen ontdekken. En KLM vervoert belangrijke goederen, waaronder medicijnen. Internationale bedrijven vestigen zich in Nederland dankzij de goede bereikbaarheid. En Nederlandse bedrijven doen wereldwijd zaken.'
Als luchtvaartmaatschappij dragen we een grote verantwoordelijkheid als het gaat om de impact die we hebben op het klimaat, stelt de nieuwe press officer. 'Daarom zet KLM zich in voor schonere, stillere en efficiëntere vliegtuigen en duurzamere vliegtuigbrandstof. We hebben nog veel te doen en daar werken we, samen met 30.000 KLM-collega's, elke dag aan.’ Anoesjka Aspeslagh is per januari 2024 de startbaan opgedraaid.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Anoesjka Aspeslagh
- Albert Heijn
- senior press officer
- woordvoerder
- KLM
- verruilt
- vliegtuig
- blauw
- KLM Royal Dutch Airlines.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management