Anoesjka Aspeslagh van AH naar KLM

Anoesjka Aspeslagh van AH naar KLM
  • Algemeen
  • 15 jan 2024 @ 08:31
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingcommunicatiePersonalia

Albert Heijn-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh verruilt haar positie na een flinke periode voor die van senior press officer bij KLM Royal Dutch Airlines.

Ze maakt begin dit jaar de overstap naar KLM omdat ze in een nieuwe wereld wil stappen, deelt Aspeslagh op Linkedin. Daar uitte ze al eerder haar dankbaarheid voor haar werkkring op het hoofdkantoor bij Albert Heijn.

'Waar ik dat nu volop aan het doen ben, maakt KLM het al meer dan 100 jaar mogelijk nieuwe werelden te ontdekken en mensen met elkaar te verbinden. Met 160 bestemmingen vanaf Schiphol vrienden en familie over de hele wereld te bezoeken, zakendoen en nieuwe culturen ontdekken. En KLM vervoert belangrijke goederen, waaronder medicijnen. Internationale bedrijven vestigen zich in Nederland dankzij de goede bereikbaarheid. En Nederlandse bedrijven doen wereldwijd zaken.' 

Als luchtvaartmaatschappij dragen we een grote verantwoordelijkheid als het gaat om de impact die we hebben op het klimaat, stelt de nieuwe press officer. 'Daarom zet KLM zich in voor schonere, stillere en efficiëntere vliegtuigen en duurzamere vliegtuigbrandstof. We hebben nog veel te doen en daar werken we, samen met 30.000 KLM-collega's, elke dag aan.’ Anoesjka Aspeslagh is per januari 2024 de startbaan opgedraaid.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken