Regionale omroepen slaan handen ineen voor B2B
- 11 mrt 2015 @ 15:00
- Redactie B2B
Omroep West, RTV Rijnmond en RTV NH bundelen hun krachten op het gebied van reclame, gericht op de B2B communicatie. Vanaf 16 maart 2015 wordt Rob Jurriaans centraal aanspreekpunt voor de B2B-reclamezendtijd op de drie regionale omroepen.
Door de drie mediapartijen is een nieuwe propositie ontwikkeld, speciaal voor bedrijven die de zakelijke markt willen bereiken in Noord- en Zuid-Holland. In deze propositie worden radio en online naar voren geschoven en staan de ochtend- en avondspits centraal.
Een loket
De Randstad is economisch het belangrijkste gebied van Nederland. Voor ondernemers die de Randstad als doelgebied hebben, wordt het nu mogelijk om deze via één loket te bereiken. Door de samenwerking ontstaat een sterke mediamix van radio en online binnen de economisch zo belangrijke provincies Noord- en Zuid-Holland. Door de aanstelling van Rob Jurriaans, als Randstad Accountmanager, ontstaat een loket waar de B2B-inkopers mediaadvies kunnen inwinnen en efficiënt hun campagne in het gebied kunnen inplannen. Jurriaans is een ervaren media-adviseur, met veel ervaring bij diverse mediabedrijven zoals AD NieuwsMedia en Wegener.
Apps
Dagelijks bereiken de drie regionale omroepen samen ruim 400.000 luisteraars in de Randstad, met tijdens de spits een groot zakelijk bereik, welke ideaal is voor de zakelijke adverteerder. De propositie bestaat uit reclame op Radio Rijnmond, Radio West en Radio NH, de regionale websites rijnmond.nl, omroepwest.nl en rtvnh.nl en de bijbehorende mobiele apps. Gezamenlijk zijn de drie regionale omroepen goed voor een online bereik van 13,5 miljoen bezoeken per maand.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing