Mobiel.nl is jarig en trakteert

  • B2b
  • 6 jan 2020 @ 10:35
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Smartphone

Mobiel.nl viert dit jaar zijn 20-jarig bestaan. De online telecomwinkel werd 20 jaar geleden vanaf een studentenkamer door drie Delftse studenten opgericht als Studentmobiel. In 2016 onderging het bedrijf een naamsverandering naar Mobiel.nl.

Om dit jubileum te vieren, is er een badge ontworpen die gedurende het volledige jaar in en op alle communicatiedragers wordt getoond. Daarbij zullen er naast de huidige campagnes vijf campagnes speciaal in het teken staan van het jubileum. Gedurende deze vijf campagnes worden huidige en nieuwe klanten getrakteerd op extra scherpe aanbiedingen, cadeaus en winacties.

Ekdom

Vandaag – 6 januari - is de kick-off met een samenwerking met Radio10. De felicitatieservice in de ochtendshow van Gerard Ekdom wordt dan mede mogelijk gemaakt door Mobiel.nl. De jubilerende luisteraar wordt in het zonnetje gezet en krijgt namens Mobiel.nl een cadeau aangeboden. Voor de campagnes heeft Mobiel.nl de handen ineen geslagen met de providers en fabrikanten. Zo zijn er scherpe acties op abonnementen, smartphones en accessoires. Tevens zullen er via diverse digitale kanalen specifieke content en winacties worden gepubliceerd.

Mobiel.nl bestaat 20 jaar en viert dit met merkcampagnes, activaties en cadeaus

Maarten Roomer, marketing director Mobiel.nl: ‘Sinds april 2018 brengen we een heldere boodschap als het gaat om wie wij zijn en wat we doen. Ons jubileum moet gevierd worden, maar mag deze boodschap niet overschaduwen. Door goed naar onze merkstrategie te kijken, hebben we het 20-jarig bestaan als extra waarde aan ons merkverhaal kunnen toevoegen. Het verhaal blijft slim zelf je eigen keuze maken voor een nieuwe telefoon en/of abonnement. Ons 20-jarig bestaan zetten we in als merkteken, waarmee we impliciet aangeven de beste plek voor het vergelijken en kopen te zijn. Het vieren van ons bestaan doen we door te trakteren op scherpe deals.’

Mobiel.nl is in 20 jaar gegroeid naar een organisatie met ruim 135 medewerkers en 100 miljoen euro omzet.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken