Laatste nominaties Dutch Marketing Awards bekend

Laatste nominaties Dutch Marketing Awards bekend
  • B2b
  • 3 mrt 2020 @ 10:01
  • 13093 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Ook de nominaties voor de categorieën van de Dutch Marketing Awards, namelijk Scale Up, Internal Branding Company en Transformers van het jaar zijn bekend. Marketing Drenthe (zie foto) is genomineerd in de categorie Internal Branding.

Genomineerd voor Marketing Scale Up Company of the Year 2020 zijn

Airborne

Denham

Swapfiets

Vandebron

Om voor deze prijs in aanmerking te komen moet de organisatie in de afgelopen jaren hebben laten zien de opstartfase voorbij te zijn en te groeien naar het volgende niveau. Deze organisatie roept met haar aanpak vertrouwen op vanwege haar kanaalkeuze, doelgerichtheid, waardepropositie en aantoonbare performance. Merkbeleving wordt een koopmotief.

Genomineerd voor Internal Branding Company of the Year 2020 zijn

Dance4Life

Image Builders

Marketing Drenthe

Young Capital

De Dutch Internal Branding Award wordt toegekend aan de organisatie die aantoonbaar effect heeft geboekt met internal branding, zowel intern als in de markt. De winnaar heeft laten zien dat het waarmaken van beloftes door medewerkers belangrijker is dan slechts het roepen ervan. De winnaar hanteert een consistente aanpak om het merk van binnen uit tot leven te brengen en te borgen in de organisatie in brede zin. Het merk en de positionering is verankerd in het DNA en de organisatie.

Dit zijn de genomineerden voor de Marketing Transformer Award of the Year:

Auping

Nederlandse Loterij

Picnic

Vegetarische Slager

YoungCapital

De award zet marketingorganisaties in de spotlight, die aantoonbaar succesvol zo’n marketingtransformatietraject hebben ondergaan of wellicht nog middenin zitten, maar wel al kunnen aantonen dat er een flinke transformatie gaande is. De optelsom van marketingvisie, executiekracht en innovatie-snelheid bepaalt hoe sterk en consistent de organisatie wordt ervaren in de journeys van alle stakeholders. Alleen dan overleef je als organisatie en merk in deze tumultueuze wereld van marketing en technologie.

 

De andere categorieën van de Dutch Marketing Awards waren al bekend. Hieronder nog even als reminder.

De vijf genomineerden voor Marketeer of the Year 2020

Arno de Jong (Nederlandse Loterij)

Caroline van Turennout (Zeeman)

Colette Cloosterman – van Eerd (Jumbo)

Dorkas Koenen (Rabobank)

Martijn Delahaye (Afas)

De 4 genomineerden voor de Marketing Company of The Year:

ANWB

HelloFresh

Jumbo

Thuisbezorgd / Takeaway.com

De 5 genomineerden voor de Marketing Startup of the Year:

Crisp

Felyx

Hydraloop

Too good to go

Winc

De 5 genomineerden voor de Marketing Talent of the Year:

Boris Helleman (T-Mobile)

Ferdinand Götzen (3D Hubs)

Mandy Groenewegen (The Hague & Partners)

Michiel Muller (Sanoma)

Thijs Lamers (Pink Elephant)

De Dutch Marketing Awards worden op 26 maart a.s. uitgereikt in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken