Bar-le-Duc en Raak Puur kiezen Brand Builders

Bar-le-Duc en Raak Puur kiezen Brand Builders
  • B2b
  • 7 aug 2020 @ 10:09
  • 26738 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenRetail

Brand Builders gaat aan de slag met het ontwikkelen van een '360-merkcampagne' voor mineraalwatermerk Bar-le-Duc. Voor de introductiecampagne van sapmerk Raak Puur ontwikkelde het marketingcommunicatiebureau uit Wierden de online strategie en een out of home-campagne.

Brand Builders werkt volgens het shopper marketing-principe. Dit principe is steeds belangrijker voor challenger-merken, aldus het bureau. 'Communicatie gaat natuurlijk om het merk, maar ook om het activeren van de shopper, die vooral online, nearstore en instore te vinden is. Wie de shopper raakt, ziet de verkoop stijgen. Daarmee kun je als ambitieus retailmerk momenteel het verschil maken.'

Bar-le-Duc en Raak Puur zijn beiden onderdeel van moederbedrijf United Soft Drinks. Wanneer de bewuste campagnes live gaan, is nog niet bekend.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken