Bar-le-Duc en Raak Puur kiezen Brand Builders
- B2b
- 7 aug 2020 @ 10:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 7 aug 2020 @ 10:09
- Lucas Boon
Brand Builders gaat aan de slag met het ontwikkelen van een '360-merkcampagne' voor mineraalwatermerk Bar-le-Duc. Voor de introductiecampagne van sapmerk Raak Puur ontwikkelde het marketingcommunicatiebureau uit Wierden de online strategie en een out of home-campagne.
Brand Builders werkt volgens het shopper marketing-principe. Dit principe is steeds belangrijker voor challenger-merken, aldus het bureau. 'Communicatie gaat natuurlijk om het merk, maar ook om het activeren van de shopper, die vooral online, nearstore en instore te vinden is. Wie de shopper raakt, ziet de verkoop stijgen. Daarmee kun je als ambitieus retailmerk momenteel het verschil maken.'
Bar-le-Duc en Raak Puur zijn beiden onderdeel van moederbedrijf United Soft Drinks. Wanneer de bewuste campagnes live gaan, is nog niet bekend.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing