Bar-le-Duc en Raak Puur kiezen Brand Builders

- B2b
- 7 aug 2020 @ 10:09
- 27385 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 7 aug 2020 @ 10:09
- 27385 x gelezen
- Lucas Boon
Brand Builders gaat aan de slag met het ontwikkelen van een '360-merkcampagne' voor mineraalwatermerk Bar-le-Duc. Voor de introductiecampagne van sapmerk Raak Puur ontwikkelde het marketingcommunicatiebureau uit Wierden de online strategie en een out of home-campagne.
Brand Builders werkt volgens het shopper marketing-principe. Dit principe is steeds belangrijker voor challenger-merken, aldus het bureau. 'Communicatie gaat natuurlijk om het merk, maar ook om het activeren van de shopper, die vooral online, nearstore en instore te vinden is. Wie de shopper raakt, ziet de verkoop stijgen. Daarmee kun je als ambitieus retailmerk momenteel het verschil maken.'
Bar-le-Duc en Raak Puur zijn beiden onderdeel van moederbedrijf United Soft Drinks. Wanneer de bewuste campagnes live gaan, is nog niet bekend.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reijersen van Buuren hoofd... 01-03-2021
- Onderzoek: thuiswerken blijft, maar... 24-02-2021
- MarketingTribune tijdens... 24-02-2021
- Medewerker Fieldlab-event positief... 21-02-2021
- Onderzoek: marketeer niet bezig met... 19-02-2021
- Monitor Consumentengedrag: Nederland... 19-02-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards