Bar-le-Duc en Raak Puur kiezen Brand Builders
- B2b
- 7 aug 2020 @ 10:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 7 aug 2020 @ 10:09
- Lucas Boon
Brand Builders gaat aan de slag met het ontwikkelen van een '360-merkcampagne' voor mineraalwatermerk Bar-le-Duc. Voor de introductiecampagne van sapmerk Raak Puur ontwikkelde het marketingcommunicatiebureau uit Wierden de online strategie en een out of home-campagne.
Brand Builders werkt volgens het shopper marketing-principe. Dit principe is steeds belangrijker voor challenger-merken, aldus het bureau. 'Communicatie gaat natuurlijk om het merk, maar ook om het activeren van de shopper, die vooral online, nearstore en instore te vinden is. Wie de shopper raakt, ziet de verkoop stijgen. Daarmee kun je als ambitieus retailmerk momenteel het verschil maken.'
Bar-le-Duc en Raak Puur zijn beiden onderdeel van moederbedrijf United Soft Drinks. Wanneer de bewuste campagnes live gaan, is nog niet bekend.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TicketSwap onthult trends... 15-09-2025
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
- Marketingtransfers week 36, 202505-09-2025
- HubSpot lanceert golf aan... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes