Bar-le-Duc en Raak Puur kiezen Brand Builders
- B2b
- 7 aug 2020 @ 10:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 7 aug 2020 @ 10:09
- Lucas Boon
Brand Builders gaat aan de slag met het ontwikkelen van een '360-merkcampagne' voor mineraalwatermerk Bar-le-Duc. Voor de introductiecampagne van sapmerk Raak Puur ontwikkelde het marketingcommunicatiebureau uit Wierden de online strategie en een out of home-campagne.
Brand Builders werkt volgens het shopper marketing-principe. Dit principe is steeds belangrijker voor challenger-merken, aldus het bureau. 'Communicatie gaat natuurlijk om het merk, maar ook om het activeren van de shopper, die vooral online, nearstore en instore te vinden is. Wie de shopper raakt, ziet de verkoop stijgen. Daarmee kun je als ambitieus retailmerk momenteel het verschil maken.'
Bar-le-Duc en Raak Puur zijn beiden onderdeel van moederbedrijf United Soft Drinks. Wanneer de bewuste campagnes live gaan, is nog niet bekend.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

